تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819921848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده همکاري گسترده با UN-HABITAT هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۱۷ب.ظ)
شهردار تهران: آماده همکاري گسترده با UN-HABITAT هستيم موج - شهردار تهران در ديدار با مشاور ارشد برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد با بيان اين که مديريت شهري تهران در همه حال از تجربه و ديدگاه‌هاي افراد باتجربه استفاده کرده و خواهد کرد، گفت: شهرداري تهران علاقه‌مند است از تجارب و ديدگاه‌هاي ارزشمند شما نيز استفاده کند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدباقر قاليباف با بيان اين که در حال حاضر در منطقه خاورميانه شاهد مشکلات جدي براي شهرها و شهروندان آنان هستيم، افزود: هم اکنون بيشترين آسيب‌هاي تروريستي در شهرهاي مختلف منطقه رخ مي‌دهد.
وي خطاب به دانيال بيو بيان کرد: در سال اخير بيش از 18 هزار کشته در شهرهاي مختلف منطقه داشته‌ايم که بايد به آنان توجه ويژه شود. همچنين بسياري از خانواده‌ها و به خصوص کودکان با مشکلات زيادي در شهرها مواجه هستند.
قاليباف با تأکيد بر اين که قطعا سازمان شما مي‌تواند در اين خصوص ايفاي نقش کند، خاطرنشان کرد: شهرداري تهران نيز آمادگي کامل خود را براي همکاري در اين زمينه اعلام مي‌کند.
شهردار تهران عنوان کرد: شهرهايي که مهاجرپذير شده‌اند و شهرهايي که از شهروندان خود خالي شده‌اند، اکنون با مشکلات و معضلات متعددي مواجه هستند.
وي با بيان اين که در حال حاضر شهري که 400 هزار جمعيت داشته با حضور مهاجران جمعيتش به دو برابر افزايش پيدا کرده است، ادامه داد: طبيعي است که اين شهر مشکلاتش نيز چندين برابر خواهد شد.
قاليباف همچنين گفت: بايد برنامه اسکان بشر ملل متحد به اين موضوع توجه ويژه کند، ما نيز مي‌توانيم در پايتخت جمهوري اسلامي ايران براي کمک به اين شهرها اقدامات لازم را انجام دهيم.
در ادامه اين ديدار دانيال بيو، مشاور ارشد برنامه اسکان بشر ملل متحد گفت: ما تجارب بسيار خوبي در بازسازي شهرها بخصوص بعد از جنگ‌هايي که در آنان اتفاق افتاده است، داريم.
دانيال بيو با تأکيد بر اين که قطعا ما از تجارب مفيد تهران در زمينه‌هاي مختلف مديريت شهري استفاده خواهيم کرد، افزود: در چند سال گذشته اقدامات بسيار خوب و قابل توجهي را در بازسازي شهرهاي مختلف منطقه مانند عراق، فلسطين و لبنان داشته‌ايم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن