تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819443156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايتخت کلان‌شهر آسيايي آماده همکاري‌هاي گسترده‌تري با مترو پليس است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۶ب.ظ)
پايتخت کلان‌شهر آسيايي آماده همکاري‌هاي گسترده‌تري با مترو پليس است موج - شهردار تهران در ديدار با دبير کل مترو پليس گفت: پايتخت جمهوري اسلامي ايران به عنوان يکي از کلان‌شهرهاي آسيايي آماده همکاري‌هاي گسترده‌تري با مترو پليس است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدباقر قاليباف با بيان مطلب فوق افزود: متأسفانه معتقدم هنوز به درستي از ظرفيت‌هاي لازم در مترو پليس استفاده نشده است و به نظر مي‌رسد که بايد ساختار مترو پليس و رويکرد آن در توجه بيشتر به کلان‌شهرها تغيير يابد.
شهردار تهران با اشاره به اين که بايد به تقسيمات جغرافيايي کشورها توجه ويژه شود، اظهار کرد: بايد کمک شود کلان‌شهرهايي که از نظر موقعيت‌هاي جغرافيايي مشابه و از چالش‌هاي يکسان برخوردار هستند ارتباط بيشتري با هم داشته باشند.
وي با تاکيد بر اين که ماهيت دولت‌هاي ملي و محلي با يکديگر متفاوت است، تصريح کرد: شهرهاي بزرگ قبل از اين که در سطح دنيا با يکديگر ارتباط بگيرند نيازمند همکاري‌هاي منطقه‌اي هستند.
قاليباف خاطرنشان کرد: اگر همکاري‌هاي منطقه‌اي به درستي شکل بگيرد همکاري‌هاي جهاني نيز شکل درستي به خود خواهد گرفت و من اميدوارم در دوره جديد مترو پليس به اين مورد توجه شود.
شهردار پايتخت با اشاره به اين که ما تلاش کرده‌ايم همکاري ميان شهرها به‌خصوص کلان‌شهرها را گسترش دهيم، عنوان کرد: هم‌اکنون هر دو سال يک‌بار جلساتي ميان کلان‌شهرهاي آسيايي برگزار مي‌شود و مترو پليس مي‌تواند از اين نشست‌ها حمايت کند.
دبير کل مترو پليس نيز در اين ديدار با تاکيد بر اين که قطعا در آينده‌اي نه چندان دور عصر جديد از فعاليت‌هاي مترو پليس رقم خواهد خورد، گفت: بنده اينجا هستم تا اعلام کنم روابط ما و استفاده از تجارب شهرداري تهران برايمان بسيار مهم و حائز اهميت است.
فليپ روکاراول با بيان اين که ما در حال حاضر با شهرداري‌هاي کرج، مشهد و ساير شهرهاي ايران ارتباط خوبي داريم، افزود: برايمان مهم است که با اعضاي مترو پليس ارتباط نزديک داشته باشيم و به نيازهاي آنان گوش داده و به آن‌ها توجه کنيم.
وي تصريح کرد: ما در تلاش هستيم که تجارب شهرهاي مختلف در زمينه‌هاي گوناگون را به اعضاي مترو پليس معرفي کنيم.
دبير کل مترو پليس در پايان با تاکيد بر اين که مي‌خواهم به مديريت شهري تهران براي طراحي خشت طلايي تبريک بگويم، گفت: معتقدم برگزاري اين طرح نوعي هم‌افزايي ميان شهرهاي مختلف دنيا است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن