تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815267464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقه نقض عهد آمريکايي در دانشگاه‌هاي گيلان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۵۱ب.ظ)
مسوول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي گيلان: مسابقه نقض عهد آمريکايي در دانشگاه‌هاي گيلان برگزار مي شود موج-رشت-مسوول دفتر نهاد نمايندگي دفتر مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي گيلان از برگزاري مسابقه نقض عهد و جنايت‌هاي آمريکا همزمان با 13 آبان در دانشگاه‌هاي اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، حجت‌الاسلام سعيد مهدوي پيش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت 13 آبان روز ملي استکبارستيزي، اظهار کرد: يوم‌الله 13 آبان به برکت خون شهداي دانش‌آموز و قيام عاشورايي دانشجويان در اشغال و تسخير لانه جاسوسي دولت يزيدپرور، يزيدياور و يزيدباور آمريکا انجام شده و براي ملت ايران جهان اسلام و مستضعفان روز بسيار بزرگ و مهمي است.
وي به تعبير امام (ره) مبني بر اين که تسخير سفارت شيطان بزرگ انقلاب ملت ايران بود اشاره کرد و افزود: وظيفه فرهيختگان ناصح و دلسوز جامعه دانشجو، طلبه و روحاني بزرگداشت و حفاظت از روز بسيار خجسته 13 آبان براي ملت ايران است.
مسوول دفتر نهاد نمايندگي دفتر مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي گيلان با بيان اينکه برنامه‌هاي مختلفي براي زنده نگه‌داشتن 13 آبان در فضاي دانشگاهي اين استان تدارک ديده شده‌است، تصريح کرد: همزمان با 13 آبان مسابقه نقض عهد و جنايت آمريکا در دانشگاه‌هاي استان برگزار مي‌شود.
وي از برگزاري جلسه‌هاي مناظره و تريبون آزاد دانشجويي در دانشگاه‌هاي استان خبر داد و يادآور شد: انجام فضاسازي محيطي و تبليغي برگزيده از جمله‌هاي امام (ره)، مقام معظم رهبري و بزرگان نظام و انقلاب در دانشگاه‌هاي گيلان پيش‌بيني شده‌است.
مهدوي به برگزاري مسابقه کتابخواني در فضاي دانشگاهي درباره 13 آبان اشاره کرد و گفت: موظف هستيم با روش‌هاي مختلف جلسه‌هاي تبيين يا فضاسازي تبليغي براي آگاه‌سازي توده مردم را برگزار کنيم.
وي با اشاره به اين که جرياني از ابتداي انقلاب باورشان به قدرت و مدد الهي کم بوده‌است، خاطرنشان کرد: جريان مذکور اراده و قدرت ملت را ناديده مي‌گيرند و در قبال جريان استعمار و استثمار قدرت‌هاي بزرگ همواره در انفعال و درصدد سازشکاري هستند.
مسوول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي گيلان به دستيابي جريان مذکور در برخي از زمان‌ها به دليل نظام مردم‌سالاري جمهوري اسلامي ايران به بخشي از مراکز تصميم‌گير و تصميم‌ساز کشور اشاره کرد.
وي اضافه کرد: جريان مورد نظر براساس باور اين که قدرت کدخداهاي روي زمين از خدا بيشتر جلوه کرده و بيشتر است درصد بزک کردن چهره قدرت‌هاي استعمارگر و در رأس آن شيطان بزرگ آمريکا هستند.
به گفته مهدوي، از آنجا که زمزمه‌هاي کاذبين زشت کلام در فضاي رسانه‌اي خاص افسادطلب امروز درصدد عادي‌سازي رابطه دزد بزرگ عالم آمريکا است،بايد هشدارها و شعائر انقلابي خود را جدي‌تر پيگيري کنيم و شعار ارزشي ديني، الهي، ملي و وطن‌پرستانه مرگ بر آمريکا رساتر از گذشته فرياد بزنيم.
وي با بيان اين که امروز عده‌اي خدمت به شيطان بزرگ و دزد بزرگ عالم را جدي‌تر از خدمت به مردم ايران پيگيري مي‌کنند، تصريح کرد: برخي به جاي اين که با سياست‌هاي حکيمانه و عزت‌مداري تعامل با تمام دنيا را پيگيري کنند در شيپور انفعال و «ما نمي‌توانيم و قدرت مقابله نداريم» مي‌دمند تا آمريکا را که ملت ايران از در بيرون کرده از پنجره وارد و حاکم بر کشور کنند.
مسوول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي گيلان متذکر شد: اگر عده مذکور به دنبال مصلحت مردم هستند به جاي زمينه‌سازي ورود کالاي مصرفي و شرکت‌هاي نمادين و سودآور آمريکايي مانند مک‌دونالد و...در کشور بايد به دنبال فناوري و تکنولوژي قدرت‌هاي بزرگ باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن