تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814788356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاجی هاشمی: جوجیتسو بدون دخالت آقایان تعلیق نمی‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حاجی هاشمی: جوجیتسو بدون دخالت آقایان تعلیق نمی‌شود
کاپیتان تیم ملی جوجیتسو کشورمان معتقد است که این رشته ورزشی تعلیق نشده است و آقایان تلاش نکنند که جوجیتسو را نابود کنند.
ایمان حاجی هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،، اظهار کرد: تلاش کردم در این مدت سکوت کنم تا مشکلات جوجیتسو را بیشتر نکنم، اما در این چند وقت اخیر آقای رستمیان و دوستانش تظاهر می‌کنند که این رشته تعلیق شده، اما اینطور نیست و من اعلام می‌کنم که این رشته تعلیق نشده است.


 وی افزود: رستمیان از سمت خود برکنار شده است و هیچ گونه حق اظهار نظر درباره این موضوع را ندارد. این رشته به هیچ وجه تعلیق نمی‌شود مگر آنکه همین آقایان دستی‌دستی این رشته را به حالت تعلیق در بیاورند.


کاپیتان سبک مبارزه تیم ملی کشورمان بیان کرد: آقای رستمیان  در پنج سال حضور خود در جوجیتسو کشورمان نه تنها کار مفیدی انجام نداد و بلکه فقط به ضرر این رشته کار کرد. وزارت ورزش و جوانان متولی این رشته است و باید درباره این رشته تصمیم‌گیری کند و برخی افراد برکنارشده حق اظهار نظر ندارند.


حاجی هاشمی درباره توهین‌های برخی از ورزشکاران به مؤسس این رشته اظهار کرد: بعضی از کسانی که حتی یکبار نیز در مسابقات کشوری این رشته حاضر نشده‌اند، خودشان را کارشناس می‌دانتد و به آقای کاکاوند مؤسس این رشته در ایران توهین می‌کنند.


وی افزود: زمانیکه در سال 92 به عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی تیم ملی دست یافتم با هزینه شخصی به همراه دیگر بازیکنان به مسابقات اتریش رفتیم و غذای اعضای کادر فنی تن‌ماهی بود.


وی درباره انجمن جوجیتسو بیان کرد: این انجمن  تلاش کرده است تا تمام پیشکسوتان و بزرگان این رشته را دور هم جمع کند.
آقای رستمیان که یک ماه پیش به ریاست این انجمن انتخاب گردید به دلیل 2 سفر برون مرزی بدون همراهی شورا و چند دلایل دیگر از سمت خود برکنار شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/





اشتراک گذاری







۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن