تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819469233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد مديران اقتصادي وزارت امور خارجه از منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۵۲ب.ظ)
بازديد مديران اقتصادي وزارت امور خارجه از منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان موج - قم - جمعي از مديران و کارشناسان ارشد بخش هاي اقتصادي وزارت امور خارجه در بازديدي از منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان با ظرفيت ها و نحوه فعاليت اين منطقه از نزديک آشنا شدند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، جمعي از مديران و کارشناسان ارشد بخش هاي اقتصادي وزارت امور خارجه در بازديدي از منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان با ظرفيت ها و نحوه فعاليت اين منطقه از نزديک آشنا شدند.
در اين بازديد که به پيشنهاد نمايندگي وزارت امور خارجه در استان قم و دعوت منطقه ويژه انجام شد، ميهمانان ضمن بازديد ميداني از منطقه ويژه از دو شرکت فعال منطقه که با سرمايه گذاري مشترک چند کشور خارجي مشغول به فعاليت و توليد مي باشند، بازديد کردند و طي آن ضمن آشنايي نزديک با چگونگي مشارکت بخش خصوصي خارجي در امر توليد، از روند و مراحل سرمايه گذاري خارجي مطلع شدند.
در نشست مشترک هيأت مذکور با مدير عامل و معاونين منطقه ويژه، مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان حضور مجموعه ديپلماسي کشور در منطقه ويژه را مفيد ارزيابي کرد و در عرصه اقتصادي کشور براي آشنايي هر چه بهتر با سرمايه گذاري خارجي و هدايت آنها براي حضور در کشور را از نکات مهم و با اررزش اين نوع سفرها دانست
طباطبايي افزود: با حضور مديران و مسوولين بخش هاي اقتصادي وزارت امور خارجه و شناختن ظرفيت هاي سرمايه گذاري در اينگونه مناطق مي توانيم اميدوار باشيم تا روند حضور سرمايه گذاران خارجي شتاب مناسب تري پيدا کند.
در ادامه مرتضوي، رئيس اداره برنامه ريزي آموزشي وزارت امور خارجه، به عنوان سرپرست اين گروه، تغيير ديدگاه نسبت به سرمايه گذاري و فعاليت هاي اقتصادي در اين منطقه را از مهم ترين دستاورد هاي اين بازديد چند ساعته دانست و ابراز اميد واري کرد با شناساندن هر چه بهتر اين منطقه به مسوولين مرتبط و دست اندر کاراني که مستقيما با سرمايه گذاران خارجي در ارتباط هستند، بتوان علاقه مندان بيشتري را به اين سمت هدايت کرد.
در ادامه جلسه مديران وزارت امور خارجه سوالاتي را که در مورد نحوه سرمايه گذاري، روند سرمايه گذاري و معرفي منطقه به بخش هاي مختلف، مطرح کردند که مدير عامل و معاونين سرمايه گذاري و گمرکي منطقه به تفصيل به آنان پاسخ دادند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن