تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806714434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهراب مرادی: فکر نمی‌کردم کارم درست شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سهراب مرادی: فکر نمی‌کردم کارم درست شود
وزنه‌بردار دسته 94 کیلوگرم ایران گفت: وجود نامم در لیست نهایی مسابقه‌های جهانی نشانه خوبی است و فکر نمی کردم کارم درست شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سهراب مرادی درباره قرار گرفتن نامش در لیست نهایی مسابقه‌های جهانی بیان کرد: این موضوع که نامم در لیست نهایی نفرات حاضر در مسابقه‌های جهانی وجود دارد جای امیدواری دارد اما هنوز حضورم در مسابقه‌های جهانی به صورت 100 درصد قطعی نشده است اما می‌تواند نشانه خوبی باشد.

وی ادامه داد: تا قبل از اینکه لیست نهایی اعلام شود، در شرایط سردرگمی تمرین می‌کردم و آن سر حال بودن را برای تمرین کردن نداشتم اما اکنون خدا را شکر دو سه روز است جدی تمرین می‌کنم تا روز مسابقه‌ام نیز فکر می‌کنم 25 روز زمان داشته باشم و فرصت خوبی است تا به اوج آمادگی برسم. در واقع چون معلوم نبود وضعیتم چه چیز خواهد شد تمرین‌هایم کمتر شده بود. البته افت بدنی ندارم و وقت هست به رکوردهای قبلی برگردم.

مرادی با بیان اینکه فکر نمی‌کرد کارش برای حضور در مسابقه‌های جهانی درست شود، تصریح کرد: یکی از دلایل بی‌انگیزه شدن من این بود که فکر نمی‌کردم کارم درست شود اما اکنون انگیزه جدیدی پیدا کرده‌ام و کاری که فدراسیون و علی مرادی انجام دادند را تنها می‌توانم با کسب مدال و قرار گرفتن بر روی سکو جبران کنم. آن‌ها نگران خود من بودند و می‌گفتند بعد از 2 سال دوری و تمرین‌های خوبی که داشتم حیف است که الان نتوانم به جهانی بروم. اتفاقی که برای بهداد سلیمی افتاد واقعا بر روی همه تاثیر گذاشت و به تیم لطمه زد زیرا او مهره اصلی تیم بود. امیدوارم کار من درست شود و هرچه در توان دارم را در این 20 روز می‌گذارم تا با دست پر از مسابقه‌های جهانی برگردم.

مرادی در پاسخ به این پرسش که آیا از وضعیت رقبایش خبر دارد، گفت: 2 وزنه‌بردار از قزاقستان، وزنه‌بردارانی از روسیه و لیتوانی حریفان من هستند اما اینکه آن‌ها چه وزنه‌هایی می‌زنند به من ورزشکار ارتباطی ندارد و من باید شرایطی را فراهم کنم که به رکوردهای خوبی برسم. وضعیت رکوردی‌ام نیز زیاد بد نیست. من بعد از 2 -3 سال در یک تورنمنت بین‌المللی شرکت می‌کنم و البته در یک وزن جدید هم وزنه خواهم زد. از طرفی وضعیت پیچیده‌ای داشتم و با این شرایط قرار است به جهانی بروم. می‌خواهم عملکردم به گونه‌ای باشد که ناکامی‌هایم و کاری که فدراسیون کرد را جبران کنم.

وزنه‌بردار دسته 94 کیلوگرم ایران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا کسب سهمیه المپیک با توجه به نبودن بهداد سلیمی سخت نشده است، تصریح کرد: بهداد جدا از اینکه وزنه‌بردار بزرگی است، روحیه تیم نیز بود اما وزنه‌برداران دیگر هم خوب هستند. اگر بتوانند خوب ظاهر شوند سهمیه را کسب می‌کنیم. فکر نمی‌کنم جای نگرانی باشد. در مسابقه‌های جهانی نیز اول بحث مدال مطرح است و همه می‌توانند بگیرند پس از آن باید شش سهمیه را بگیریم. در حال حاضر 20 روز فرصت باقی مانده تا به شرایط بهتری برسیم.

مرادی در مورد اینکه گفته می‌شود آسیب دیدگی‌های اخیر در وزنه‌برداری به دلیل فشار تمرین‌ها بوده است، بیان کرد: فکر می‌کنم کسانی که چنین صحبتهایی مطرح می‌کنند در متن کار نیستند. در آن روز تمام ملی‌پوشان تمرینات‌شان به صورت ماکسیمم بود و به این صورت نبود که تنها بهداد سلیمی سنگین کار کند. در واقع یک روز عادی مانند سایر روزها بود از طرفی بهداد باید در تمرین‌ها این وزنه را می‌زد تا در مسابقه‌های جهانی هم آن‌ها را بالای سر می‌برد. به هر حال همیشه از این حرف و حدیث‌ها وجود دارد.




وزنه برداری سهراب مرادی

ارسال به تلگرام


11:20  1394/08/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن