تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813122957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملي‌پوش ريکرو: بدون مدال به کشور باز نخواهم گشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۵۳ق.ظ)
ملي‌پوش ريکرو: بدون مدال به کشور باز نخواهم گشت موج- عضو تيم ملي تير و کمان گفت: يقين دارم در يکي از رشته هاي انفرادي يا ميکس تيمي ريکرو به مدال دست خواهم يافت.
به گزارش خبرگزاري موج، در ارزيابي از آخرين وضعيت خود براي شرکت در رقابت هاي قهرماني آسيا، اظهار کرد: با اردوي يک ماهه اي که در کيش داشتم و سپس با برپايي اردوي ده روزه در تايلند از نظر عملکردي به اوج آمادگي رسيده‌ام. البته شرايط آب و هوايي تايلند در روزهاي اوليه اردو سخت و غيرقابل تحمل بود اما الان مشکل خاصي نداريم و از هر لحاظ براي مسابقه آماده هستيم.
وي در پاسخ به اين پرسش که چقدر اميدوار به کسب مدال و سهميه در ريکرو هستيد، اظهار کرد: تمام تلاشمان کسب چنين موفقيتي است اما به هر شکل نگاهمان نبايد تنها معطوف به کسب سهميه باشد، بلکه بايد به هدف بالاتري همچون کسب مدال در المپيک فکر کنيم. بدون شک با چنين نگاهي راحت تر مي توانيم سهميه المپيک را به دست آوريم.
اشرفي اضافه کرد: در تايلند ما شرايط راحت تر و بهتري براي کسب سهميه داريم و اگر نتوانيم از فرصت به دست آمده خوب استفاده کنيم بدون شک در ترکيه شرايط سخت تري براي کسب سهميه خواهيم داشت.
وي در پاسخ به اين پرسش که آيا کسب سهميه راحت تر است يا کسب مدال گفت: قطعا کسب سهميه راحت تر از مدال است. زيرا تمام برترين هاي آسيا در اينجا حضور دارند که شايد به راحتي نتوانيم به مدال طلا دست پيدا کنيم اما به هر صورت از هيچ تلاشي براي کسب مدال و سهميه کوتاهي نخواهم کرد.
اين عضو تيم ملي ريکرو افزود: تلاش خواهيم کرد طلسم مدال آوري ريکرو را در تايلند بشکنيم و ديگر در رقابت هاي آينده دغدغه اي براي مدال آوري در ريکرو نداشته باشيم.
اشرفي رکورد ثبت شده خود در تايلند را ۶۶۰ عنوان کرد و گفت: اگر بتوانم همين رکورد را در مسابقه ها تکرا کنم، قطعا يکي از مدال‌آوران آسيا خواهم بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن