تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815312902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت به تعهد خود براي ارائه ۳۰۰ هزار تسهيلات عمل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آبان ۱۳۹۴ (۹:۴۵ق.ظ)
معاون وزير راه و شهرسازي: دولت به تعهد خود براي ارائه ۳۰۰ هزار تسهيلات عمل کرد موج - معاون وزير راه و شهرسازي توجه به بهسازي بافت‌هاي ناکارآمد شهري را در اولين بسته پيشنهادي دولت براي خروج از رکود مثبت ارزيابي کرد و گفت: دولت به تعهد خود براي ارائه ۳۰۰ هزار تسهيلات به طور سالانه در برنامه ۶ ساله توسعه عمل کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد سعيد ايزدي با بيان اين‌که موافقت سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور با پرداخت دو هزار ميليارد ريال يارانه سود تسهيلات مسکن قطعا به خروج مسکن از رکود کمک مي‌کند، اظهار کرد: دولت تدبير و اميد هفته گذشته به دنبال توجهي که به بحث خروج از رکود داشت با هماهنگي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي اولين بسته پيشنهادي در حوزه مسکن را به تسهيلات بهسازي و نوسازي شهري اختصاص داد که پرداخت اين تسهيلات تأثير مثبتي بر بازار مسکن خواهد گذاشت.
وي اضافه کرد: در اين اقدام مبلغ دو هزار ميليارد ريال براي پرداخت ۵۵ هزار فقره تسهيلات اختصاص پيدا کرد که قرار است اين مبلغ تا پايان سال ۹۴ به عنوان تعهدي که دولت يازدهم در ارائه تسهيلات نوسازي داده بود به بانک‌هاي عامل اعطا شود.
ايزدي همچنين خبر داد: اين ۵۵ هزار فقره تسهيلات به علاوه ۵۰ هزار مورد سال‌هاي گذشته رقمي بالغ بر يک‌صد هزار فقره تسهيلات نوسازي را شامل مي‌شود که براي شروع سال رقم قابل توجهي محسوب مي‌شود.
مدير عامل شرکت عمران و بهسازي شهري ايران در پايان تأکيد کرد که با ارائه اين دو هزار ميليارد ريال در حقيقت دولت به تعهد خود براي ارائه ۳۰۰ هزار تسهيلات به طور سالانه در برنامه ۶ ساله توسعه عمل کرده است.
طبق مصوبه هيأت وزيران درباره احياي و نوسازي بافت ناکارآمد شهري در سال گذشته که به پيشنهاد مشترک معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور و وزارت راه و شهرسازي و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران تصويب شد، در اجراي مواد ۱۷۱ و ۱۷۲ قانون برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه جمهوري اسلامي ايران، مصوب ۱۳۸۹ و در راستاي تحقق قانون ساماندهي و حمايت از توليد و عرضه مسکن، مصوبه ۱۳۸۷ و قانون حمايت از احياي بهسازي و نوسازي بافت‌هاي فرسوده و ناکارآمد شهري و مصوب ۱۳۸۹ و به منظور احياي نوسازي و بهسازي مسکن در بافت‌هاي فرسوده، ناکارآمد و سکونتگاه‌هاي غير رسمي و تأمين مسکن گروه‌هاي کم درآمد و زوج‌هاي جوان تا سقف يک ميليون و ۸۰۰ هزار واحد مسکوني تا پايان برنامه ششم توسعه مشمول تسهيلات مي‌شود.
در بخشي از اين مصوبه آمده است: «ميزان سقف تسهيلات تأمين مسکن در کلان‌شهرها، ۵۰۰ ميليون ريال، مراکز استان‌ها و شهرهاي بالاي دويست هزار نفر جمعيت، ۴۰۰ ميليون ريال و ساير شهرها ۳۰۰ ميليون ريال است».
همچنين بر اساس اين مصوبه، بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران مکلف است براي پرداخت تسهيلات موضوع اين تصويب‌نامه نسبت به تعيين بانک‌هاي عامل و سهميه هر يک در هر سال به تعداد ۳۰۰ هزار واحد و در مجموع يک ميليون و ۸۰۰ هزار واحد مسکوني تا پايان برنامه ششم توسعه اقدام کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن