تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814793958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک به تأمين تجهيزات هواشناسي در جاده‌ها و بنادر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آبان ۱۳۹۴ (۹:۵۴ق.ظ)
با دستور وزير راه و شهرسازي انجام مي گيرد؛ کمک به تأمين تجهيزات هواشناسي در جاده‌ها و بنادر موج - رئيس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي از دستور وزير راه و شهرسازي به سازمان راهداري و سازمان بنادر براي کمک به تأمين تجهيزات هواشناسي در جاده‌ها و بنادر خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، داوود کشاورزيان، درباره اجراي طرح زمستانه راهداري زمستانه توضيح داد: ۱۰۰ ميليارد تومان از محل ۵۰۰ ميليارد تومان تجهيز راهدارخانه‌ها و مقابله با بحران در فصل سرما براي اجراي طرح راهداري زمستانه از دولت دريافت شده است و اين اعتبار به حساب استان‌ها واريز و بين آن‌ها تقسيم شد تا صرف تجهيز راهدارخانه‌ها، خريد لاستيک، سوخت، روغن، نمک، شن و برخي اقلام ديگر براي مقابله با فصل سرما شود.
وي با يادآوري اين که با اين ميزان اعتبار راهدارخانه‌ها براي طرح زمستانه آماده و تجهيز مي‌شوند٬ ادامه داد: معمولا اين کارها به صورت استاني انجام مي‌شود و فقط برخي امور شامل انعقاد قراردادها و خريدها به صورت متمرکز صورت مي‌گيرد.
معاون وزير راه و شهرسازي با يادآوري اين که در سال گذشته تعدادي کاميون بين استان‌ها براي خدمات‌رساني به مردم در راه‌هاي کشور توزيع شد، گفت: به دنبال اخذ مجوز براي خريداري وانت‌هاي شاسي بلند و توزيع اين وانت‌ها در استان‌ها نيز هستيم که به محض تحقق، اين موضوع عملياتي مي‌شود.
رئيس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي درباره تفاهم‌نامه اين سازمان و سازمان هواشناسي که حدود يک سال قبل منعقد شده بود، توضيح داد: با اجراي اين قرارداد بيش از ۶۰ ايستگاه هواشناسي در جاده‌هاي سراسر کشور احداث شد که اين ايستگاه‌ها توسط سازمان راهداري تأمين اعتبار شده و مي‌توان وضعيت هوا در محل با تجهيزات کافي اطلاع‌رساني شود. علاوه بر اين اخيرا آخوندي دستوري به سازمان راهداري و سازمان بنادر و دريانوردي مبني بر کمک به تأمين تجهيزات هواشناسي در جاده‌ها و بنادر صادر کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن