تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813010141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گارد امروز به عنوان مربي ويلا معرفي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آبان ۱۳۹۴ (۹:۴۳ق.ظ)
گارد امروز به عنوان مربي ويلا معرفي مي شود موج- در شرايطي که گفته مي شد به زودي رمي گارد به عنوان سرمربي جديد استون ويلا معرفي مي شود، اين مربي جوان از سوي استاد سابقش مورد حمايت واقع شد.
به گزارش خبرگزاري موج، ژرارد هوليه، سرمربي سابق تيم ملي فرانسه، ليورپول، ليون و استون ويلا که به دليل بيماري مجبور شد از مربيگري باشگاه ويلا استعفا دهد، احساس مي کند شاگرد سابقش توانايي موفقيت در ويلا پارک را دارد.
گارد که سابقه بازي در آرسنال و ليون را نيز دارد، وقتي هوليه در سال 2007 به عنوان مربي ليون انتخاب شد به عنوان دستيار وي برگزيده شد. وي در بين سال هاي 2011 تا 2014 سرمربيگري اين باشگاه را بر عهده داشت و آمار 51 درصد پيروزي و يک قهرماني در جام حذفي را به دست آورد. وي در پايان به دليل مشکلات شخصي و خانوادگي از آن باشگاه جدا شد.
هوليه به خبرنگاران گفت: رمي تيمي در حالت اضطرار (ليون) را در اولين شغلش در دست گفت و اعتماد به نفس را به بازيکنان بازگرداند. او وظيفه دارد که ويلا را در ليگ نگاه دارد و انتظار دارم که وي در اين راه موفق شود. حرف هاي زيادي در مورد اينکه مربيگري در انگلستان متفاوت و دشوار است وجود دارد اما افرادي مانند يورگن کلوپ، رافائل بنيتز و من به همين ليگ آمديم و بد کار نکرديم. او در مورد ويلا در هفته گذشته با من حرف زد و به او گفتم که به باشگاهي بزرگ با امکاناتي فوق العاده، با هواداراني پرشور و رئيسي که حمايت مي کند، گام مي گذارد. اگر او نياز به نصيحت يا کمک داشته باشد هميشه براي او حاضر خواهم بود اما او آدم هاي خوبي در ويلا کنار خود خواهد داشت. او آدم بي تجربه اي نيست. انگليسي را خوب صحبت مي کند و فلسفه خاص خود را دارد. او سبکي تهاجمي دارد و دوست دارد سازندگي کند.
از سوي ديگر بامداد امروز BBC خبر داد که همين امروز، دوشنبه، ويلا گارد را به عنوان سرمربي جديد و جانشين تيم شروود معرفي خواهد کرد. قرارداد اين مربي 49 ساله سه سال و نيمه خواهد بود. او تيمي را در اختيار مي گيرد که با 4 امتياز از 10 بازي در انتهاي جدول ليگ برتر حضور دارد. گفته مي شود ريجينالد ري مربي باستيا به عنوان دستيار وي معرفي مي شود. آن ها در يک شنبه آينده مقابل من سيتي براي نخستين بار روي نيمکت خواهند نشست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن