تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815457166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضاي مجازي؛ يک نعمت/ استفاده بي‌هدف از اين نعمت‌ موجب ضرر مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۴ (۲۳:۴۲ب.ظ)
رئيس دانشگاه علمي-کاربردي لرستان: فضاي مجازي؛ يک نعمت/ استفاده بي‌هدف از اين نعمت‌ موجب ضرر مي‌شود موج - خرم آباد - رئيس دانشگاه علمي-کاربردي لرستان گفت: فضاي مجازي يک نعمت است، ليکن استفاده بي‌مورد و بي‌هدف از اين نعمت‌ موجب ضرر مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد محمدزاده، رئيس دانشگاه علمي-کاربردي لرستان، در همايش «پيشگيري از آسيب‌هاي فضاي مجازي» که در سالن اجتماعات دانشگاه علمي-کاربردي لرستان برگزار شد، گفت: انسان هميشه بايد شاکر نعمت‌هاي الهي باشد، کما اينکه فضاي مجازي هم يک نعمت است، ليکن استفاده بي‌مورد و بي‌هدف از نعمت‌ها موجب ضرر و زيان مي‌شود.
وي با بيان اين‌که مغز انسان در اثر فعاليت‌هاي الکتريکي سلول‌ها فعاليت مي‌کند، افزود: در حال عادي نقاط فعال انسان زياد هستند اما در حالتي که منزوي و گوشه‌گير است اين نقاط فعال کم مي‌شوند.
محمدزاده با بيان اين‌که اعتياد به فضاي مجازي موجب تغيير سلول‌هاي عصبي مي‌شود، اضافه کرد: فضاي مجازي مانند مواد مخدر اعتيادآور هستند و وابستگي بيش از حد به آن‌ها تغييرات سلولي نسبت به مخدرهاي سنتي مانند ترياک دارند.
وي افزود: مخدرهاي ديجيتالي بر هر گوشي، تاثير خاصي مي‌گذارند اين در حالي است که اين نوع اعتياد در بين جواناني که استفاده بيش از حد از اينترنت مي‌کنند در حال گسترش است.
محمدزاده با بيان اين‌که بهترين سرمايه يک ملت نيروي انساني است، گفت: بهترين موفقيت استعمار زماني است که بتواند نيروي انساني به‌خصوص جوانان را فلج ‌کند، لذا بايد همه چيز را درست و به‌موقع مصرف کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن