تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816391964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخيف و شگفت‌انگيز!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سخيف و شگفت‌انگيز!
تمامي ندارد بيانيه جواب مصاحبه و مصاحبه جواب بيانيه؛ گوششان بدهكار فرمان سكوت بقيه نيست. يك طرف اسدي دبيركل فدراسيون فوتبال و طرف ديگر هم كارلوس كرش سرمربي تيم ملي؛ دشمناني كه اين روزها مقابل هم سنگر گرفته‌اند و هر تكي را با يك پاتك جواب مي‌دهند.
نویسنده : سعيد احمديان 


تمامي ندارد بيانيه جواب مصاحبه و مصاحبه جواب بيانيه؛ گوششان بدهكار فرمان سكوت بقيه نيست. يك طرف اسدي دبيركل فدراسيون فوتبال و طرف ديگر هم كارلوس كرش سرمربي تيم ملي؛  دشمناني كه اين روزها مقابل هم سنگر گرفته‌اند و هر تكي را با يك پاتك جواب مي‌دهند. كرش مي‌گويد اسدي از «پدرخوانده‌ها» خط مي‌گيرد و دبيركل هم مي‌گويد حرف‌هاي كرش را «سناريونويس‌ها»ي پشت پرده مي‌نويسند. هرچه هست، دعوا اوج گرفته و هر روز آتش اين اختلافات تندتر مي‌شود. كفاشيان هم  مي گويد كه با  دعواها خوش مي‌گذرد!  وزارت ورزشي‌ها هم تا امروز ترجيح داده‌اند واكنشي نشان ندهند و تماشا كنند، هرچند بدشان هم نمي‌آيد كه هيزم در اين آتش بيندازند!
آخرين اين جدل‌ها بيانيه‌هاي كارلوس كرش بود، شنبه شب به فاصله چند ساعت بود كه دو بيانيه از كارلوس كرش روي خروجي خبرگزاري‌ها رفت تا سرمربي پرتغالي نشان دهد كه خيال كوتاه آمدن در جنگ با دبيركل را ندارد. دو بيانيه تند و تيز كه اسدي را از زير تيغ گذراند و كرش به دبيركل جنجالي فدراسيون فوتبال پيشنهاد داد بهتر است براي بهتر شدن اوضاع فوتبال ناپديد شود. بيانيه دومش هم آب پاكي بود روي دستان دبيركل كه گفته بود با نمايش درخشاني كه رحمتي در تيم ملي داشته، جاي او در تيم ملي خالي است. كرش در پاسخ گفت كه براي او بازيكن دو جنبه شخصيت و استعداد دارد و رحمتي بازيكني است كه از نظر شخصيتي در پيش او رد شده است و به تيم ملي دعوت نخواهد شد.
   ***

در بخشي از بيانيه اول، كرش به اسدي كنايه زده است كه به لطف دوستان يعني وزارت ورزشي‌ها به فدراسيون آمده نه از روي ارزش: «حضور ايشان در فوتبال با استحقاق، اعتبار و بر مبناي ارزش نبوده و به خاطر همين هم اشاره كردم كه ايشان توسط چتر نجات و براي لطف شخصي به شخص ديگر وارد فدراسيون فوتبال شده است.» يا در جايي ديگر گفته است: «از انتخاب آقاي اسدي از سوي وزارت ورزش كه جايگزين آقاي نبي شد، چه حمايت‌هايي از فوتبال صورت گرفت؛ تجهيزات صفر، حمايت‌هاي مالي صفر، كمپ تيم‌هاي ملي صفر، مركز تخصصي فوتبال صفر، زمين تمريني صفر و در ازاي آن تفرقه در فدراسيون فوتبال در حد عالي و شبهه‌افكني و گمانه‌زني در سطح اول جهاني و متأسفانه در فدراسيون فوتبال هم اتفاق مي‌افتد. لطفاً يك قدم شگفت‌انگيز براي ما برداريد و ناپديد شويد و مطمئناً اين خدمت بسيار بزرگي براي فوتبال خواهد بود.» او در پايان هم از اسدي خواسته جسارت بيان اينكه با حضور او در تيم مخالف است را داشته باشد: «اگر اعتقاد داريد كه بنده شخص مناسبي براي انجام اين كار نيستم، جسارت لازم براي مطرح كردن رودررو و گفتن اين مطلب را كه بايد براي من جايگزين بياوريد، داشته باشيد.»
  *** 

بيانيه دوم كرش هم بستن دوباره پرونده حضور رحمتي در تيم ملي و واكنشي بود به صحبت‌هاي اسدي كه بعد از بازي درخشان دروازه‌بان استقلال در دربي 81 گفته بود: «استفاده نكردن از رحمتي در تيم ملي كفران نعمت است»، رحمتي سه سال پيش بود كه بعد از تقاضاي استراحت چند ماهه و بازي نكردن براي تيم ملي به دليل خستگي، ديگر از سوي كرش به تيم ملي دعوت نشد اما حالا بعد از بازي‌هاي ضعيف حقيقي و درخشش رحمتي در ليگ، برخي مانند اسدي خواهان بازگشت او به تيم ملي شده‌اند. كرش ولي در بيانيه دومش اين پرونده را براي هميشه بست: «معيار انتخاب‌هاي من هميشه بنا بر دو مطلب اصلي بوده است: شخصيت و استعداد. ۱- افرادي كه از بعد شخصيتي مردود شوند، هيچ شانسي با من ندارند، حتي اگر درون زمين استعدادشان را نشان دهند. ۲- متأسفانه انتخاب آقاي اسدي در فدراسيون فوتبال نيز بنابر معيار شخصيت و استعداد نبوده است. انتخاب ايشان هديه‌اي در تاريكي بوده است.» به اين ترتيب كرش آب پاكي را روي دستان همه ريخت. با اين جملات مشخص است كه كار رحمتي در تيم ملي تمام شده است، لااقل تا زماني كه كرش سرمربي تيم ملي ايران است.
    ***

هرچند اسدي ترجيح داده پس از دو بيانيه كرش سكوت كند و ديروز واكنشي نشان نداد اما باشگاه استقلال به شدت از صحبت‌هاي كرش درباره رحمتي انتقاد كرد و بيانيه تندي در اين رابطه روي خروجي سايت رسمي باشگاه استقلال قرار گرفت. در بخشي از اين بيانيه آمده است: «كرش در اين هفته مصاحبه‌ها و بيانيه‌هايي با تندترين الفاظ نگاشته است؛ توهين، تحقير، از بروز عصبانيت گرفته تا خشم. گويا كرش اين روزها بيش از هر زمان ديگري به آن چيزي شبيه شده كه خودِ واقعي اوست. با تمام احترامي كه براي جايگاه سرمربي تيم ملي ايران قائليم اما كرش پايش را از گليم خود فراتر گذاشته و لقمه‌اي بزرگ‌تر از دهان خود را برداشته است» يا در جايي ديگر با سخيف دانستن صحبت‌هاي كرش، اتهامات مالي را نسبت به كرش در دعوت بازيكنان به تيم ملي مطرح كرده است: «اظهارات كرش درباره رحمتي آنجا شگفت‌انگيز است كه به نظر مي‌رسد براي انتخاب بازيكنان توسط سرمربي تيم ملي، فاكتور سومي هم دخيل است كه آن را رحمتي اجرا نكرده است! تعريف شخصيت در ايران به اصالت، نوع رفتار، برخورد و گفتار انسان است نه مسائل مالي!»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن