تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819550367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعزيرات حکومتي يکي از مجموعه هاي مهم استان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۵۱ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: تعزيرات حکومتي يکي از مجموعه هاي مهم استان است موج - کرمانشاه - اسداله رازاني ميزبان رئيس سازمان تعزيرات حکومتي کشور و مدير کل جديد اين مجموعه در ساختمان استانداري کرمانشاه بود.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ رازاني در اين ديدار گفت: تعزيرات حکومتي يکي از مجموعه هاي مهم است و مديريت ارشد استان آماده همراهي و ارايه هرگونه کمک به اين اداره کل است.
وي با اشاره وضعيت فعلي ساختمان اداري سازمان تعزيرات استان اظهار کرد: هم اکنون در حال انجام يک برآورد از ساختمان هاي اداري موجود در استان هستيم تا ساختمان هاي مازاد در اختيار ادارات و سازمان هايي مانند تعزيرات حکومتي قرار دهيم.
وي در ادامه اظهار داشت: برآورد ما اين است که بيش از حد نياز استان ساختمان اداري ايجاد شده است و مي توان برخي از اين مجموعه هاي مازاد را در اختيار ديگر ادارات استان قرار داد.
استاندار با استقبال از انتصاب داريوش جودکي به عنوان مدير کل جديد تعزيرات حکومتي استان کرمانشاه از زحمات و تلاش هاي ايرج عزيزي مدير کل پيشين اين سازمان قدرداني کرد.
در دنباله اين نشست معاون وزير دادگستري و رئيس سازمان تعزيرات حکومتي کشور اظهار کرد: سازمان تعزيرات کشور قصد دارد با يک کميت جديد از نظر پرسنل، امکانات و فضاي اداري وارد عرصه فعاليت شود.
عليرضا جمشيدي عدم برخورداري از ساختمان اداري مناسب را يکي مشکلات اداره کل تعزيرات استان کرمانشاه دانست و گفت: ساختمان فعلي اين مجموعه يک ساختمان مسکوني است که فضاي مناسبي براي انجام فعاليت هاي مربوط به اين حوزه نيست که اميدوارم با کمک استاندار محترم، ساختمان مناسبي در اختيار اين مجموعه قرار داده شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن