تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820268161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هکينگ: بازيکنانم با تمام وجود بازي کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۱۹ب.ظ)
هکينگ: بازيکنانم با تمام وجود بازي کردند موج - بازي حساس هفته يازدهم رقابت هاي بوندسليگاي آلمان با برتري 2 بر 1 وولفسبورگ برابر لورکوزن و صعود گرگ ها به رده سوم جدول همراه بود.
به گزارش خبرگزاري موج، وولفسبورگ بعد از شکست مقابل بايرن مونيخ و حذف از رقابت هاي جام حذفي با پيروزي در بازي نزديک برابر باير لورکوزن در قالب هفته يازدهم بوندسليگا، توانست به رتبه سوم جدول صعود کند. ديتر هکينگ سرمربي وولفسبورگ با ابراز رضايت از نمايش شاگردانش گفت:
بازي سختي بود و در مقاطعي عدم هماهنگي وجود داشت. بر بازي گاهي جرياني حاکم نبود اما تيم من به خوبي بر شرايط فايق آمد و منظم بازي کرد. پاسخ خوبي به شکست مقابل بايرن در جام حذفي داشتيم و بازيکنانم با تمام وجود بازي کردند تا پيروزي را از آن خود کنند.
وي در مورد وضعيت وولفسبورگ گفت: در حال حاضر وضعيتمان در ليگ خيلي خوب است و مي توانيم با اندوخته اي که کسب کرده ايم با اطمينان به جلو حرکت کنيم. حالا بايد به موقع براي بازي روز سه شنبه ليگ قهرمانان در آيندهوون آماده شويم تا بتوانيم دوباره عملکرد خوبي ارائه دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن