تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819515898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات جهاني کوراش 14 و 15 آبان در لرستان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۳۱ب.ظ)
استاندار لرستان: مسابقات جهاني کوراش 14 و 15 آبان در لرستان برگزار مي شود موج - خرم آباد - استاندار لرستان از ميزباني استان لرستان آبان‌ سال جاري در مسابقات جهاني کوراش در لرستان در دولت تدبير و اميد خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، بازوند، استاندار لرستان، در جلسه کميته هاي مسابقات جهاني کوراش که صبح روز يکشنبه برگزار شد با اشاره به ميزباني استان در مسابقات جهاني کوراش افزود: برگ زرين مهمان نوازي که در ذات لرستانيها است براي دومين بار به نمايش درخواهد آمد.
وي با اشاره به اينکه آرش ميراسماعيلي يک سال پيش پيشنهاد برگزاري مسابقات جهاني کوراش در خرم آباد را مطرح کرد و افزود: عليرغم همه سختي ها و اينکه استان هاي ديگري نيز به دنبال ميزباني مسابقات جهاني کوراش بودند اما ميراسماعيلي موفق شد امتياز ميزباني اين مسابقات را براي لرستان به دست آورد.
استاندار لرستان با يادآوري اين مطلب که براي ميزباني مسابقات ورزشي بايد ماه ها تلاش شود و در پشت صحنه بايد سخت کار کرد، اضافه کرد: پيگيري هاي زيادي مي خواهد تا مردم شاهد برگزاري چند روزه اين مسابقات ورزشي باشند.
بازوند در خصوص آمادگي کامل تمامي دستگاه هاي اجرايي ذيربط براي برگزاري اين مسابقات افزود : به اين منظور11 کميته تعريف شده اند که 3 کميته ملي و 8 کميته در استان شکل گرفته اند. کميته هاي امنيت، حراست، پزشکي، اسکان، تغذيه، اطلاع رساني، تبليغات و حمل نقل شبانه روز تلاش مي کنند که اين رويداد منحصر به فرد در استان به خوبي رقم زده شود.
بازوند با اشاره به اينکه نظم در برگزاري اين مسابقات جهاني به عنوان يک الويت جدي و در رأس کار است افزود: همان گونه که در آبان 1392 در مسابقات جام جهاني کشتي پهلواني، استان لرستان توانست با رعايت استانداردهاي جهاني، مسابقات را به خوبي ميزباني کند اين بار نيز شاهد سربلندي ايران اسلامي و استان لرستان خواهيم بود.
وي با بيان اينکه دهمين دوره مسابقات جهاني اين ورزش پر طرفدار براي اولين بار به ميزباني خرم آباد 14 و 15 آبان در مجموعه تختي برگزار مي‌شود ياد آور شد: اين بار لرستان در يک رقابت ورزشي وارد ميدان شده است و رقباي اين آزمون، جهاني است.
استاندار لرستان اظهار داشت: امروز صبح کميته تخصيص اعتبار اين مسابقات برگزار شد که در اين جلسه خزانه را مکلف کرديم تمام پولي که براي اين مسابقات در نظر گرفته شده را همين امروز پرداخت کنند و احتمالا تا ظهر امروز اين هزينه ها پرداخت خواهد شد.
استاندار در خصوص تدابير ويژه امنيتي و حمل و نقل براي مهمانان خاطر نشان کرد: بعد از برگزاري جلسات تخصصي و همچنين جلساتي با کميته هاي مربوطه و بازديد از هتلها و سالنهاي مورد نظر، به منظور رعايت حواشي موضوع و جانب احتياط، براي اياب و ذهاب وسايل نقليه ي بيشتر و براي هر هتل، تيمي 5 نفره به کار گرفته شده است .
بازوند با اشاره بر اينکه ۴۱ کشور از چهار قاره آسيا، اروپا، آفريقا و آمريکا در اين مسابقات حضور دارند در خصوص امکانات پزشکي در نظر گرفته شده خاطر نشان ساخت: تيمي شامل پزشکان و پرستاران به منظور رفع مشکلات احتمالي به وجود آمده براي ورزشکاران، 2 دستگاه آمبولانس، داروهاي لازم و همچنين هماهنگي کامل با بيمارستان هاي شهداي عشاير و شهيد رحيمي خرم آباد به صورت تخصصي به منظور جلوگيري از صدمات احتمالي در نظر گرفته شده است.
استاندار در پايان خاطرنشان کرد: انتظار مي رود با ميزباني در خور شأن مردم، بتوانيم ظرفيت‎هاي گردشگري و توريستي اين استان را بيشتر به نمايش بگذاريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن