تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819581389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران در مقابل سيل بي‌دفاع است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۵۱ب.ظ)
رئيس شوراي اسلامي شهر تهران: تهران در مقابل سيل بي‌دفاع است موج - رئيس شوراي اسلامي شهر تهران گفت: بايد هر چه زودتر پروژه‌هايي که در زمينه مقابله با بلاياي طبيعي از جمله سيل در دست اقدام است را به سرانجام برسانيم.
به گزارش خبرگزاري موج، تهران مهدي چمران در ابتداي دويست و يکمين جلسه شورا با اشاره به بارش‌هاي اخير در کشور و خساراتي که سيل به برخي از شهرها وارد کرده گفت: به رغم بارش‌هاي مفيدي که در کشور داشتيم متأسفانه به دليل کمبود برخي زيرساخت‌ها در شهرها شاهد به بار آمدن خساراتي نيز بوديم.
وي ادامه داد: متأسفانه بارش بي‌سابقه که ميزان آن 230 ميلي‌متر عنوان شد به از بين رفتن و جان باختن تعدادي از هم‌وطنانمان در استان‌هاي ايلام و لرستان انجاميد و ما اميدواريم که مسوولان با تلاش و کمک‌رساني خود دردها و آلام مردم را جبران کنند کما اين که از ساعات اوليه حادثه اين اتفاق افتاد.
رئيس شوراي اسلامي شهر تهران در ادامه اظهار داشت: بايد يادآوري کنم که سيل‌هاي اخير نوعي هشدار براي ساير شهرها از جمله شهر تهران نيز هست، چراکه؛ تهران در مقابل سيل بي‌دفاع است هر چند که اقدامات خوبي در اين چند ساله انجام شده.
چمران ادامه داد: توصيه مي‌کنم پروژه‌هايي که در اين زمينه در دست احداث است هر چه زودتر تکميل شود تا دچار چنين حوادثي نشويم. خوشبختانه در همين زمينه ديروز صبح هم شهردار تهران با وزير نيرو جلسه‌اي داشتند.
وي در ادامه همچنين به سقوط تاور کرين ديگري در بزرگراه نيايش اشاره کرد و گفت: متأسفانه شاهد سقوط يک جرثقيل ديگر (تاور کرين) در بزرگراه نيايش بوديم که منجر به جان باختن يک نفر شد.
چمران يادآور شد: در حادثه سقوط جرثقيل در چند روز گذشته به رغم ارائه آمار از سوي معاون شهردار تهران آمار دقيق و مکتوبي در اين زمينه ارائه نشد.
وي افزود: با اين وجود موسسه استاندارد موظف است که اين جرثقيل‌ها را استاندارد سازي کند و شهرداري‌ها و سازمان نظام‌مهندسي نيز موظف هستند تأييديه استاندارد اين بالابرها را از پيمانکاران احصا کنند تا آنان بر اساس استاندارد کار انجام دهند.
چمران خاطرنشان کرد: اين بالابرها عمدتا از کشورهاي حاشيه خليج فارس خريداري مي‌شوند و به دليل شرايط آب و هوايي اکثرشان عمرشان به پايان رسيده و بايد از رده خارج اعلام شوند اما به سبب ارزاني به کشور آورده مي‌شوند.
وي افزود: ما در پي تدوين طرح يک فوريتي يا دو فوريتي براي شهرداري هستيم تا استاندارد سازي اين تاور کرين ها به نحو مطلوب‌تري احصا شود.
چمران در ادامه به سالگشت شهادت آيت‌الله قاضي طباطبايي نيز اشاره کرد و گفت: 10 آبان سالروز شهادت آيت‌الله قاضي طباطبايي نخستين شهيد محراب است که در تبريز دست منافقين به شهادت رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن