تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819653008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمسک به قرآن سدی در برابر هجمه فرهنگی دشمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تمسک به قرآن سدی در برابر هجمه فرهنگی دشمنان مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ نفر در دهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان شرکت کردند، گفت: مدها متان به عنوان یک برنامه شاخص قرآنی در سطح کشور معرفی شده است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ آبان ساعت 10:41

خبرگزاری پانا+



به گزارش پانا از استان همدان، هادی فیض‌منش در دهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان که در مجتمع شهید آوینی برگزار شد، گفت: همدان افتخار دارد به عنوان بهترین استان، اقدام به برگزاری این دوره از مسابقات کند.
وی افزود: برای برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان از یک ماه گذشته یک تیم 10 نفره مشغول برنامه‌ریزی شدند تا امروز شاهد حضور فعالان قرآنی و کودکان و نوجوانان مسجدی باشیم.
وی تصریح کرد: امسال برای نخستین بار در این دوره از مسابقات بخش جنبی به آن اضافه شده و نوجوانان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در این بخش شرکت کردند.
مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان اظهار کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تعدادی از کودکان و نوجوانان را در این جشنواره گردهم آوردند تا با حال و هوای اینگونه جشنواره‌ها آشنا شوند.
 فیض منش خاطرنشان کرد: امروز مسابقه مدها متان در همدان در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم با حضور بیش از 400 شرکت کننده در حال برگزاری است.
وی گفت: برگزیدگان جشنواره قرآنی مدها متان به مرحله کشوری در استان اصفهان راه پیدا می کنند وامیدوارم استان همدان هم در این دوره از مسابقات حائز رتبه های برتر شود.
وی خطاب به فعالان قرآنی، افزود: امروز کشور ما با سیلابی از هجمه‌های فرهنگی مواجه شده و بهترین پناهگاه و بهترین چتر برای دوری از هجمه های فرهنگی تمسک به قرآن است.
مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان خاطرنشان کرد: بیش از یک هزار و  ۳۰۰  کلاس قرآنی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان فعال و در حال تربیت نسل نوجوان و جوان هستند.
 وی گفت: در حال حاضر استان همدان دارای بیش از 570 کانون فرهنگی و هنری مجوزدار است که به تدریس قرآن و فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ... مشغول هستند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن