تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820497726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمشیرباز گیلانی مقابل حریفی از رژیم اشغالگر قدس حاضر نشد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
شمشیرباز گیلانی مقابل حریفی از رژیم اشغالگر قدس حاضر نشد




شمشیرباز گیلانی مقابل حریفی از رژیم اشغالگر قدس حاضر نشد جام جم ورزشی : شمشیرباز گیلانی با انصراف برابر حریفی از رژیم اشغالگر قدس از ادامه رقابت های جهانی مجارستان و کسب امتیاز سهمیه المپیک کنار رفت .




به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از ایرنا، سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز یکشنبه در این خصوص گفت: محمد رهبری شمشیرباز ملی پوش گیلانی مقابل حریف اسراییلی حاضر نشد و از مسابقات جهانی مجارستان حذف شد .

سعید علیپور افزود : این ورزشکار شایسته گیلانی در قسمت انفرادی اسلحه سابر رقابت های جهانی با شش پیروزی برابر شمشیر بازانی از کشورهای آلمان، کره جنوبی، کانادا، اوکراین، مجارستان و ویتنام به جدول 36 نفره راه یافت .

وی اظهار کرد : در این مرحله که شب گذشته باید انجام می شد ، محمد رهبری ورزشکار گیلانی برابر حریف اسراییلی حاضر نشد و از دور رقابت ها کنار رفت و شانس کسب امتیاز سهمیه المپیک این مسابقات را از دست داد .

وی ادامه داد : این ملی پوش شایسته گیلانی پیش از این در رقابت های جهانی، آسیایی و بین المللی اسپانیا، روسیه و سنگاپور 40 امتیاز سهمیه المپیک 2016 ریوی برزیل را کسب کرده بود.

وی بیان کرد : محمد رهبری در ادامه رقابت های شمشیربازی قهرمانی جهان به همراه دو شمشیرباز اسلحه سابر ایران در قسمت تیمی ، به مصاف حریفان خود خواهد رفت .

سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد : رقابت های شمشیربازی قهرمانی جهان با حضور بیش از 200 شمشیرباز از 33 کشور به مدت سه روز در مجارستان برگزار می شود.

علیپور در ادامه اضافه کرد : این ملی پوش گیلانی پس از این رقابت ها، آذر ماه سال جاری در رقابت های جهانی کسب امتیاز سهمیه المپیک در آمریکا به میدان خواهد رفت.

وی گفت : محمد رهبری پیش تر در رقابت های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی به همراه تیم ملی شمشیربازی ایران در قسمت اسلحه سابر عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را کسب کرده بود.





یکشنبه 10 آبان 1394 - 10:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن