تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820353365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلمان همکاری اطلاعاتی با آمریکا را محدود کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
آلمان همکاری اطلاعاتی با آمریکا را محدود کرده است
آلمان همکاری اطلاعاتی با آمریکا را محدود کرده است کریستین ویرتز، سخنگوی دولت آلمان اعلام کرد که برلین در آینده قوانین سرسختانه‌ای درباره همکاری سرویس فدرال اطلاعات آلمان با آژانس امنیت ملی آمریکا اعمال خواهد کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز ، آلمان تصمیم گرفته است همکاری های خود با سازمان امنیت ملی آمریکا را محدود کند.
 
سال گذشته اخباری مبنی بر شنود مکالمات تلفنی مقامات و شهروندان آلمان و اروپایی توسط آژانس امنیت ملی آمریکا منتشر شده بود که با واکنش شدید مقامات این کشور روبرو شد.
 
کریستین ویرتز، سخنگوی دولت آلمان اعلام کرد که برلین در آینده قوانین سرسختانه‌ای درباره همکاری سرویس فدرال اطلاعات آلمان با آژانس امنیت ملی آمریکا اعمال خواهد کرد.
 
این اقدامات پس از این اعلام شد که بازرس ویژه انتخاب شده از سوی دولت آلمان در آخرین گزارش خود ادعا کرد که سرویس فدرال اطلاعات آلمان درباره متحدان اروپایی این کشور برای آژانس امنیت ملی آمریکا جاسوسی می ‌کند.
 
آلمان می گوید آژانس امنیت ملی آمریکا لیست بلندی از دولت ها و سازمان های اروپایی در اختیار دارد که هر روز از آنها جاسوسی می کند.
 
در سال 2013 انتشار اطلاعات جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا از شهروندان اروپایی ازسوی ادوارد اسنودن جنجال های بسیاری در رسانه های اروپایی ایجاد کرده بود.
 
در این خبرها آمده بود آمریکایی ها حتی مکالمات خصوصی مقامات ارشد آلمان و دیگر کشورهای اروپایی را هم شنود می کردند.


منبع: مهر


94/8/10 - 09:21 - 2015-11-1 09:21:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن