تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819913600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع مشکل اعتبار پتروشيمي زنجان نيازمند ورود سرمايه گذار بخش خصوصي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آبان ۱۳۹۴ (۲۲:۷ب.ظ)
نعمت زاده: رفع مشکل اعتبار پتروشيمي زنجان نيازمند ورود سرمايه گذار بخش خصوصي است موج - وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: رفع مشکل اعتبار پتروشيمي زنجان نيازمند ورود سرمايه گذار توانمند بخش خصوصي است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا نعمت زاده در شوراي اداري زنجان افزود: پتروشيمي اوره و آمونياک زنجان تنها واحد صنعتي توليدکننده کود اوره در شمالغرب کشور محسوب مي شود و تداوم عمليات اجرايي آن بايد با جديت پيگيري و دنبال شود.
وي يادآورشد: خرده مالکان نمي توانند اعتبار مورد نياز اين واحد صنعتي را تامين کنند و به آن تحرک بدهند.
نعمت زاده اظهار کرد: اميد مي رود همانگونه که در آغاز پتروشيمي ايران 20 درصد اعتبار مورد نياز واحد صنعتي پتروشيمي زنجان را تامين کرد، کماکان 20 درصد اعتبار مورد نياز کنوني را نيز تامين کند.
شرکت پتروشيمي ايران در ابتدا 16 درصد از سهام پتروشيمي زنجان را در اختيار داشت ولي پس از چند سال اين سهام را واگذار کرد و هم اکنون اين 16 درصد در اختيار بانک صادرات است.
وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: شهرک صنعتي برق و الکترونيک زنجان با مساحت 100 هکتار پيش بيني و اقدامات لازم براي تحقق آن طي هفته گذشته به معاون اول رئيس جمهوري و دستگاه هاي مربوطه براي پيگيري و اجرا ابلاغ شده است.
وي خاطر نشان کرد: يکي از بسترهاي مورد نياز تحقق اين مصوبه سفر نخست رئيس جمهوري به زنجان، راه اندازي يک دانشگاه صنعتي بود که بنا شد رشته هاي مهندسي موجود در دانشگاه هاي اين استان تقويت شود.
نعمت زاده ادامه داد: اين موضوع سريعتر از اقدام براي تاسيس زيرساخت ها و امکانات زير بنايي مورد نياز براي احداث يک دانشگاه محقق مي شود.
وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: زنجان داراي واحد صنعتي ترانسفورماتورسازي با پنج شعبه در اقصي نقاط کشور و اشتغالزايي مستقيم براي بيش از پنج هزار نفر است که فقط بيش از يک هزار و 900 نفر آنان در زنجان حضور دارند.
وي افزود: از سوي ديگر اين استان داراي دو واحد صنعتي توليدکننده سوئيچ هاي برق ولتاژ قوي است که بخش اعظمي از نياز کشور را تامين مي کنند و اين ظرفيت بزرگي براي حوزه صنعت برق کشور ر به شمار مي آيد.
نعمت زاده با بيان اينکه تا حداکثر دو سال آينده مي تواند در زنجان شاهد رونق اقتصادي جديدي بود، بر لزوم استفاده بيش از پيش از ظرفيت معادن زنجان براي توسعه اقتصادي تاکيد کرد.
وزير صنعت، معدن و تجارت با بيان اينکه معدن سرب و روي انگوران در اين استان عمر خود را طي کرده و مستهلک شده است، بر لزوم بهره برداري از ساير معادن موجود در اين استان به ويژه آهن و ديگر معادن فلزي اين منطقه تاکيد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن