تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816724693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک آدامس تازه نفس در بازار!


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



یک آدامس تازه نفس در بازار!
روز نو :  یکی از صنایع بسیار پرمخاطب در ایران، صنعت تولید آدامس و محصولات مشابه است که با توجه به کیفیت و شکل بازار این کشور دارای پتانسیل ها و قابلیت های منحصر به فردی است.
اگر شرکت ها و کارخانجات تولید کننده این محصول بتوانند در کوران رقابت به نحو خوبی عمل کنند نه تنها انحصار بازار  داخلی کشور را به دست گرفته و کنترل آن را در اختیار خواهند داشت، بلکه می توانند به رقابت با شرکت های معتبر بین المللی حداقل در بازار منطقه بپردازند.
یکی از شرکت هایی که در این زمینه با تنوع بخشی به محصولات و شکل و روال تولید خود به نحو قابل ملاحظه ای عمل کرده، شرکت ماسترفوده است که با همکاری کشور ترکیه توانسته است خلاقیت های خوبی در روند تولید و ارائه محصولات خود ایجاد کند.
این شرکت با انجام مجموعه تحقیقات بازاریابی و تکمیل فرایند کیفیت خود، در دوسال اخیر، موفق به تولید آدامس های دراژه ای و مینی استیک با همکاری شرکت های ترکیه ای در ایران شده که استقبال از آن ها نشان دهند توفیق این روش است.
کمک به ارتقا سطح بهداشت دهان و دندان و معرفی یک کالای سالم از جمله الزمات فعالیت در این زمینه است که باید سرلوحه شرکت های تولید کننده باشد. درعین حال در شرایطی که انواع آدامس های قاچاق خارجی با تاریخ های جعلی و گاهی منقضی، به وسیله دستفروش های بی ضابطه فروخته می شود، روش و عملکرد شرکت های داخلی علاوه بر جنبه های بازاریابی و تجاری خود، با نوعی مسئولیت اجتماعی نیز همراه است که نباید از آن غافل بود.
استقبال مردم از این گونه محصولات و به خطر انداختن سلامتی خود به خاطر قیمت کمتر، بخشی از این مسئولیت اجتماعی است که شرکت های ایرانی از جمله ماسترفوده با تولید محصول با کیفیت و قیمت معقول و منطقی باید مد نظر قرار دهند.
به نظر می رسد آدامس های بایودنت  در دو نوع دراژه و مینی استیک دارای خصوصیات کیفی متعددی است و این مهم مد نظر قرار گرفته است.
آدامس های شیکرتاپ در طعم های دارچین، نعنا، اکالیپتوس و نعنای تند و آدامس های مگاپک در طعم های نعنا، اوكاليپتوس، توت فرنگي، هندوانه، نعنای تند، دارچین، موز، استوایی و طالبی از دیگر تولیدات این برند موفق داخلی است.
بدیهی است که شرکت های معتبر ضمن تجهیز خود به مجهزترین دستگاه ها با تکنولوژی روز دنیا باید در خصوص به روز نگه داشتن دانش و توان فنی خود نیز دقت کافی مبذول دارند.
آن چه یک آدامس خوب باید داشته باشد و در محصولات بایودنت، تولید شده توسط شرکت ماسترفوده، دیده می شود این است که شیرین کننده آن از سوی باکتری های دهانی تجزیه و تخمیر نشده و باعث پوسیدگی و برداشت کلسیم و فسفات از دندان نشود و به حفظ تمیزی و سلامت دهان کمک کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با شماره 02143995050 تماس بگیرید.




تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن