تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816481765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه رهبر انقلاب نواقص برجام را برطرف كرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نامه رهبر انقلاب نواقص برجام را برطرف كرد
امروز مصوبه شوراي عالي امنيت ملي، مجلس و نامه رهبري سه سند جامعي است كه برجام بر اساس آن اجرا و رصد خواهد شد و مردم و دستگاه‌هاي مسئول نيز بر اين روند نظارت مي‌كنند.


امروز مصوبه شوراي عالي امنيت ملي، مجلس و نامه رهبري سه سند جامعي است كه برجام بر اساس آن اجرا و رصد خواهد شد و مردم و دستگاه‌هاي مسئول نيز بر اين روند نظارت مي‌كنند.
محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام پيش از ظهر ديروز در نشست خبري در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسي طرح رسيدگي به اموال مسئولان در مجمع گفت: آخرين مواد قانوني اين طرح نيز در مجمع به پايان رسيد و آيين‌نامه اجرايي و روش كار آن مشخص و قرار شد كه همه كمك كنند كه به محض اينكه قوه قضائيه آمادگي داشت اين طرح اجرايي شود. وي افزود: با اجرايي شدن اين طرح حدود 200 هزار نفر متشكل از مسئولان و خانواده‌هاي آنها تحت پوشش اين نظام خوداظهاري و رسيدگي قرار خواهند گرفت و اميدواريم كه به زودي اين طرح به مجلس ابلاغ شود.
   
برجام با نامه رهبري كامل شد
رضايي در بخش ديگري از نشست خود با اشاره به موضوع برجام و نامه رهبر معظم انقلاب در اين زمينه اظهار داشت: برجام در حقيقت با نامه رهبري مجموعه كاملي را شكل داد.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: مصوبه شوراي عالي امنيت ملي تصويب مشروط برجام بود ولي گام دومي نيز نياز بود كه چطور برجام اجرا شود و در همين زمينه مجلس ورود پيدا كرد و اجراي مشروط برجام را تصويب نمود. رضايي با تأكيد بر اينكه نامه رهبر انقلاب نواقص برجام را برطرف كرد افزود: امروز مصوبه شوراي عالي امنيت ملي، مجلس و نامه رهبري سه سند جامعي است كه برجام بر اساس آن اجرا و رصد خواهد شد و مردم و دستگاه‌هاي مسئول نيز بر اين روند نظارت مي‌كنند. وي با بيان اينكه اجراي برجام همراه با فرصت و تهديد است، تصريح كرد: مديران كشور بايد برنامه‌ريزي كنند كه چطور از فرصت‌هاي برجام استفاده و از ضررهاي آن جلوگيري شود.
   
امريكا بايد رفتار خود را در قبال ايران عوض كند
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه نشست با اشاره به نفرت مردم ايران از امريكا گفت: امريكا اگر مي‌خواهد شعار مرگ بر امريكا تمام شود بايد رفتار خود را عوض كند و ملت ايران جز تحريم، سركوب، كودتا و جنگ چيزي از امريكا نديده‌اند. رضايي با اشاره به اقدامات امريكا عليه مردم ايران نظير سركوب كردن دولت منتخب ملت، كودتاي 28 مرداد، حمايت از صدام در جنگ تحميلي و تحريم ملت ايران گفت:‌ما در كارنامه امريكا در برابر ملت ايران جز تحريم، سركوب و جنگ چيزي نداريم و با اين وجود امريكا چطور مي‌خواهد شعار مرگ بر امريكا فراموش شود. دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اقدام مشكوك عربستان سعودي در خريد ناوهاي مدرن از برخي قدرت‌ها گفت: عربستان مي‌خواهد با اين اقدام خلأ خروج ناوهاي هواپيمابر امريكا از منطقه را جبران كند و ممكن است بخواهد با اين كار ناامني را به خليج فارس بكشاند و ما تأكيد مي‌كنيم مسئول هر نوع ناامني در خليج فارس امريكايي‌ها هستند.
رضايي با بيان اينكه در 15 سال گذشته در مجموع ناامني‌هاي منطقه يك ميليون نفر كشته و 20 ميليون نفر آواره شده‌اند، اظهار داشت: اين به معناي يك جنگ جهاني خاموش است كه هنوز هم سياست‌هاي امريكا در جهت ادامه‌دار بودن آن است؛ چندي پيش نيز برژينسكي، مشاور امنيت ملي رئيس‌جمهور اسبق امريكا حرف خطرناكي را گفته بود و اظهار داشته كه خاورميانه از كنترل خارج شده كه اين حرف به معني ادامه‌دار بودن تنش‌هاست. دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با تأكيد بر اينكه روسيه با در خواست سوريه وارد عمل شده و ايران نيز در اين راستا با روسيه همكاري مي‌كند گفت: حالا بعد از دخالت روسيه امريكايي‌ها نيز تصميم گرفته‌اند در اين موضوع دخالت كنند.
   
هرگز از حمايت سوريه و مقاومت كوتاه نمي‌آييم
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با تأكيد بر اينكه به هيچ وجه از حمايت دولت سوريه و مقاومت كوتاه نمي‌آييم، اظهار داشت: مذاكرات بين‌المللي ادامه دارد و ما از مذاكراتي كه به نفع مردم سوريه باشد دفاع و تأكيد مي‌كنيم كه تكفيري‌ها بايد در عراق و سوريه دفن شوند. رضايي در ادامه اين نشست از تشكيل كميسيون اقتصاد مقاومتي در دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام خبر داد و افزود: اين كميسيون براي پيگيري سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي تشكيل شده تا نظارت بر سياست‌ها جدي‌تر دنبال شود.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن