تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش شمار قربانیان سیل به 8 نفر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: افزایش شمار قربانیان سیل به 8 نفر
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام گزارش عملیات سیل و آب‌گرفتگی از سه‌شنبه پنجم آبان تا ساعت 12:30 امروز، گفت: تا کنون 11 هزار و 500 تن از متاثران سیل و آب‌گرفتگی خدمات امدادی لازم را دریافت کرده و تخلیه آب از 730 واحد مسکونی انجام شد.
به گزارش نامه نیوز، دکتر ناصر چرخساز با اشاره به تحت تاثیر بودن ١٨ استان آذربایجان‌شرقی، ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، قزوین، گیلان، زنجان، فارس، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، تهران، مرکزی، بوشهر و سمنان از سیل و آب‌گرفتگی، افزود: بر این اساس 62 شهرستان، 140 شهر، روستا و مناطق عشایرنشین دچار آسیب شدند.

وی با اشاره به اسکان اضطراری 860 تن از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی، تصریح کرد: بر این اساس تخلیه آب از ٧٣٠ واحد مسکونی با بکارگیری 95 دستگاه موتورپمپ و لجن‌کش انجام شده و 26 تن نیز به مناطق امن منتقل شدند.

وی با اشاره به انتقال یک نفر از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی به مراکز درمانی، تصریح کرد: در این زمینه خدمات امدادی لازم به شش مصدوم این حادثه ارائه و یک مفقودی سیل و آب‌گرفتگی دهلران با تلاش تیم آنست جمعیت هلال‌احمر پیدا شد.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی با اشاره به منابع و تجهیزات به‌کارگیری شده در سیل و آب‌گرفتگی چهار روز گذشته با به‌کارگیری ٢٤٧ تیم عملیاتی شامل یک‌هزار و 88 امدادگر و نجات‌گر، گفت: به این منظور خدمات امدادی لازم با به‌کارگیری 195 دستگاه خودروی عملیاتی، 180 دستگاه چادر، یک‌هزار و 300 تخته پتو، 360 تخته موکت، 230 شعله والور، 500 قوطی انواع کنسرو، 7000 قرص نان و 3 هزار و 300 بطری آب ارائه شده است.



منبع: ایسنا


۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن