تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815619241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از منابع مالي بايد در راستاي بهره وري باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۴۷ب.ظ)
وزير راه و شهرسازي مطرح کرد: استفاده از منابع مالي بايد در راستاي بهره وري باشد موج - وزير راه و شهرسازي گفت: استفاده از منابع مالي بايد در راستاي بهره وري بيشتر باشد.
به گزارش موج در مراسم اختتاميه پنجمين نمايشگاه وزارت راه و شهرسازي عباس آخوندي با بيان اينکه اين وزارت خانه در تگناي مالي ااست گفت: حتي در اين شرايط نيز مهم است که اين منابع محدود چگونه تخصيص داده شود.
وي افزود: اين منابع مالي محدود مي بايست برمبناي اطلاعات تخصيص داده شوند تا بتوانند بيشترين هره وري را داشته باشند و اولين گام بهره وري و اصلي ترين آن ها دسترسي آزاد به اطلاعات است و بقيه اصول بر پايه آن استوار مي شوند.
آخوندي تصريح کرد: وزارت راه و شهرسازي براي اجراي طرح دسترسي آزاد به اطلاعات در ابتداري راه است و تا اجراي کامل آن راهي طولاني در پيش است.
در پايان اين مراسم مطهري نژاد رئيس هيات داوران ارزيابي غرفه هاي نمايشگاهي ، موفق ترين غرفه ها را اعلام کرد. بدين ترتيب شرکت تراورس به عنوان برترين غرفه معرفي شد. پس از آن نيز از شرکت پارس چگالش، انجمن سرمايه گذاري آزاد راه ها، سامانه شهراه، ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور،راهداري و حمل و نقل جاده اي،معاونت شهرسازي و معماري،شرکت عمران و بهسازي شهري، مدير کل راه و شهرسازي استان آذربايجان غربي،مدير کل راه و شهرسازي کرمان جنوب و مدير کل راه و شهرسازي تقدير و تشکر شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن