تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819730522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه سرنشينان هواپيماي مسافربري روسيه جان باختند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۷ب.ظ)
همه سرنشينان هواپيماي مسافربري روسيه جان باختند موج - بر اساس آخرين اخبار منتشر شده همه 224 مسافر و خدمه هواپيماي روسيه که صبح امروز در صحراي سينا سقوط کرد، جان باختند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، بعد از سقوط هواپيماي ايرباس 321 روسيه در صحراي سينا در صبح امروز (شنبه)، دفتر شريف اسماعيل، نخست وزير مصر اعلام کرد، همه 217 مسافر (17 کودک) و 7 خدمه اين پرواز کشته شده اند.
صبح امروز رسانه هاي مصري گزارش دادند، هواپيماي ايرباس 321 متعلق به خطوط هوايي روسيه دقايقي بعد از پرواز از باند فرودگاه شرم الشيخ در درياي سرخ به مقصد سن پترزبورگ بر فراز صحراي سينا ناپديد شد.
خلبان دقايقي قبل از سقوط نقص فني را گزارش داده است که اين امر شايعات در مورد حمله شبه نظاميان داعش در صحراي سينا به اين هواپيما را رد مي کند. مقامات مصري که در محل حادثه حضور يافته اند نيز هر گونه اقدام تروريستي براي سرنگوني اين هواپيما را رد کرده اند. با کشف جعبه سياه اين هواپيما اقدامات براي استخراج اطلاعات مورد نياز به زودي آغاز خواهد شد.
پيش از اين برخي از رسانه ها از زنده بودن بيش از 100 مسافر و خدمه در اين پرواز خبر داده بودند. رئيس جمهور روسيه بعد از اين حادثه در روسيه عزاي عمومي اعلام کرده است. نخست وزير مصر نيز براي پيگيري اقدامات لازم در محل حادثه حضور يافته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن