تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820304149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واحد فراورش متمرکز حوزه غرب کارون آماده راه‌اندازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۳ب.ظ)
واحد فراورش متمرکز حوزه غرب کارون آماده راه‌اندازي شد موج - يک رديف از واحد فراورش متمرکز حوزه غرب کارون با ظرفيت فراورش ۵۵ هزار بشکه در روز آماده راه‌اندازي شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، معاونت برنامه‌ريزي و تلفيق طرح‌ها و برنامه‌هاي شرکت ملي نفت ايران اعلام کرد: واحد فراورش متمرکز حوزه غرب کارون با ظرفيت ۱۶۵ هزار بشکه در روز جهت فراورش نفت‌خام توليدي ميدان‌هاي ياران شمالي، ياران جنوبي، جفير، سوسنگرد و بندکرخه در نظر گرفته شده و يک رديف فراورشي از اين واحد با ظرفيت ۵۵ هزار بشکه در روز آماده راه‌اندازي است.
کارشناسان مديريت برنامه‌ريزي تلفيقي شرکت ملي نفت ايران از طرح‌ها و پروژه‌هاي پشتيباني شرکت نفت و گاز اروندان، طرح توسعه ميدان نفتي مشترک سهراب، طرح فراورش متمرکز ميادين حوزه غرب کارون و تأسيسات فراورشي ميدان نفتي دارخوين بازديد کردند.
براساس اعلام مديريت برنامه‌ريزي تلفيقي شرکت ملي نفت ايران، ميدان نفتي سهراب در مجاورت خط مرزي ايران و عراق و غرب دشت آزادگان واقع شده است که در قسمت شمالي با يک فرورفتگي از ميدان نفتي مشترک آزادگان شمالي جدا مي‌شود و براساس پيش‌بيني‌هاي به عمل آمده توليد نفت‌خام از آن در فاز نهايي به ۱۵ هزار بشکه در روز مي‌رسد.
ميدان نفتي دارخوين نيز که هم اينک با توليد روزانه ۱۳۰ هزار بشکه نفت‌خام فوق سبک در روز يکي از ميدان‌هاي مهم شرکت نفت و گاز اروندان محسوب مي‌شود، در ۴۵ کيلومتري شمال خرمشهر و ۸۵ کيلومتري جنوب و جنوب غربي اهواز قرار دارد. نفت‌خام توليدي اين ميدان در حال حاضر به پالايشگاه آبادان ارسال مي‌شود و مقرر است در ماه‌هاي آينده بخشي از نفت‌خام توليدي آن به تلمبه‌خانه اهواز منتقل شود.
اين گزارش حاکي است: در اين بازديد از تعدادي از طرح‌هاي پشتيباني و عام‌المنفعه شرکت نفت و گاز اروندان از جمله استاديوم ۱۵ هزار نفري خرمشهر، جاده‌هاي ارتباطي و... نيز بازديد شده و در جلسه‌اي که با حضور مسوولان شرکت نفت و گاز اروندان تشکيل شد، اعتبارات طرح‌ها و پروژه‌هاي اين شرکت مورد بررسي قرار گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن