تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813443989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راههای مقابله با بدافزار تلفن همراه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: راههای مقابله با بدافزار تلفن همراه
رئيس پليس "فتا" استان فارس پنج راه برای مقابله با بدافزار تلفن همراه را بيان كرد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "سيد موسی حسينی" گفت: انتشار یک بدافزار جدید برای سیستم عامل اندروید دوباره تهدیدات فزاینده علیه تلفن‌های همراه را به مایادآوری می‌کند؛ این بدافزار به محض ورود به تلفن همراه اندرویدی فهرست تماس‌های صاحب تلفن را ضبط و سپس آن‌ها را به یک سرور ارسال می‌کند.


وی ادامه داد: پنج راه برای مقابله با بدافزار تلفن همراه وجود دارد، نخست آنکه تلفن خود را قفل کنید: گذاشتن یک رمز عبور ساده بر روی تلفن نخستین قدم و تنها قدم برای محافظت از تلفن در زمانی است که مفقود می‌شود.



رئيس پليس "فتا" استان فارس افزود: تنها از فروشگاه‌های معتبر نرم‌افزار بخرید: به‌عنوان مثال صاحبان تلفن همراه با سیستم عامل iOS باید از فروشگاه‌های معتبر مانند App Store به خرید نرم‌افزار بپردازند.



وی بیان کرد: دانلود هر نرم‌افزار را به دقت بررسی کنیم: هر دانلود به منزله یک تهدید بالقوه برای امنیت تلفن است و پیش از شروع دانلود باید به دقت منبع دانلود بررسی شود.



سرهنگ "سيد موسي حسيني" اظهار کرد: مراقب پیامک‌ها و ایمیل‌های عجیب باشیم: همزمان با شبیه شدن تلفن‌های هوشمند به رایانه‌های شخصی و چک کردن ایمیل‌ها با گوشی نباید هر ایمیلی را باز کرد،هکرها همچنین می‌توانند با ارسال یک پیامک گوشی را هک کنند،بنابراین باید از باز کردن پیامک‌ها و ایمیل‌های عجیب خودداری کنیم.


وی ادامه داد: از نرم‌افزار امنیتی تلفن همراه استفاده کنیم: همزمان با رشد بدافزارها و ویروس‌ها در جهان تعداد نرم‌افزارهای خوب امنیتی در بازار نیز افزایش یافته است، به عنوان مثال هم‌اکنون چندین نرم‌افزار امنیتی برای سیستم عامل اندروید وجود دارد که پس از نصب به شناسایی و بدافزارها و محافظت از تلفن همراه کمک می‌کند، خرید یک از این نرم‌افزارها اقدامی عاقلانه است.



رئيس پليس "فتا" استان فارس از شهروندان درخواست كرد در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir ايميل : [email protected]  و يا تلفن : 2183919-071  بخش تماس با ما گزارش كنند.



انتهای پیام/ف




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

دستگيری چندین خرده فروش موادمخدر در شهرستان ممسنی
نظم و انضباط شالوده كار سربازی
دستگيری سه خرده فروش مواد مخدر در شيراز
11 كشته و زخمی حاصل چهار تصادف در استان فارس
توقيف 19دستگاه خودرو با تخلفات بالای ده میلیون ریال در کازرون





۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن