تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819860113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم ساماندهي به وضعيت ساخت‌وسازها در منطقه ۲۲ شهرداري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۳۹ب.ظ)
لزوم ساماندهي به وضعيت ساخت‌وسازها در منطقه ۲۲ شهرداري موج - رئيس کميته عمران شوراي شهر تهران با اشاره به وضعيت نگران کننده منطقه ۲۲ در پي ساخت‌وسازهاي جديد شهر تهران بر لزوم ساماندهي به وضعيت ساخت‌وسازها در منطقه ۲۲ شهرداري تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، اقبال شاکري، رئيس کميته عمران شوراي اسلامي شهر تهران، در جريان بازديد از ساخت پروژه تونل شهداي غزه که به همراه مهدي چمران، عبدالمقيم ناصحي، عبدالحسين مختاباد و پرويز سروري انجام شد وضعيت ساخت‌وسازها در منطقه ۲۲ را براي مباحث ترافيکي نگران کننده توصيف کرد و گفت: نگراني موجود در خصوص ترافيک مسيرهاي خروجي و ورودي غرب شهر تهران و تأثير بارگذاري‌هاي ناشي از ساخت‌وسازها در منطقه ۲۲ است.
وي اظهار داشت: ساخت‌وسازها بيش از حد بارگذاري مورد نياز در منطقه ۲۲ ترافيک بزرگراه‌هاي شهيد حکيم، شهيد همت و نيايش را دچار مشکل مي‌کند و اين ساخت‌وسازها بايد به گونه‌اي ساماندهي شوند که خود تراکم ترافيکي را ايجاد نکند.
رئيس کميته عمران شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص ساخت ادامه مسير بزرگراه شهيد حکيم تصريح کرد: با تکميل اين پروژه‌ها، بزرگراه شهيد حکيم از مسدودي موجود بيرون آمده و با اتصال به جاده مخصوص کرج (شهيد لشکري)، جاده قديم و اتوبان آزادگان مي‌تواند بخشي از ترافيک را قبل از رسيدن به بزرگراه شهيد همت هدايت کند.
شاکري با بيان اين که تکميل بزرگراه شهيد حکيم در بهبود مسافرت‌هاي برون شهري مؤثر است، اظهار داشت: اين پروژه توانسته است به برنامه زمان‌بندي و اهداف خود دست يابد و در اين زمينه موفق بوده است.
وي در ادامه ساخت تونل شهداي غزه در مسير تکميلي اين بزرگراه را نکته شاخص اين پروژه دانست و تصريح کرد: ساخت بزرگراه خسارات سنگيني را متوجه بوستان جنگلي چيتگر مي‌کرد و ساخت تونل براي موضوعات زيست محيطي بسيار مهم موجود صورت گرفت.
رئيس کميته عمران شوراي اسلامي شهر تهران از تکميل ۹۵ درصدي ساخت اين تونل خبر داد و گفت: اميدواريم تا ۲۲ بهمن سال جاري اين تونل و بزرگراه شهيد حسين همداني در ادامه بزرگراه شهيد حکيم به بهره‌برداري برسد.
شاکري با اشاره به تجربه خوب به دست آمده براي ساخت تونل در کشور و در شهر تهران گفت: تکنيک‌هاي به کارگيري شده براي ساخت اين تونل خوب بوده و پيشرفت کار نسبت به تونل نيايش از سرعت بهتري برخوردار بوده است.
وي با بيان اين که مباحث مرتبط با کنترل آب‌ها در تونل همانند تونل نيايش انجام شده است، اظهار داشت: با تعبيه ۳ مسير بين دو تونل شمالي و جنوبي امکان دسترسي در مواقع اضطراري فراهم شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن