تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820945517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدرت کلنگ زني از ما گرفته شد/ محکوم به طرح هايي که ديگران زدند هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۵ب.ظ)
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور: قدرت کلنگ زني از ما گرفته شد/ محکوم به طرح هايي که ديگران زدند هستيم موج - خرم آباد - رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور گفت: قدرت کلنگ زني از ما گرفته شده و فقط مي توانيم طرح هايي را که ديگران کلنگ زدند را اجرايي کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، محمدباقر نوبخت صبح امروز در جلسه شوراي اداري استان لرستان که در سالن جلسات استانداري برگزار شد، با بيان اينکه هدف عمده دولت آرامش بخشي در اقتصاد کشوراست، گفت: مهار تورم، خروج از رکود و بهبود رشد اقتصادي از ديگر وعده ها و موفقيت‌هاي دولت تدبير و اميد بود.
وي تصريح کرد: افزايش رشد اقتصادي از منفي ۶٫۸ درصد به مثبت 3 درصد و کاهش قابل‌توجه تورم از جمله اقدامات دولت در عرصه اقتصاد بود که اين روند بهبود وضعيت اقتصادي ادامه خواهد يافت.
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور در بخش ديگري از سخنان خود به پروژه‌هاي عمراني نيمه‌تمام اين استان اشاره کرد و گفت: پروژه‌هايي که بالاي 90 درصد پيشرفت فيزيکي دارند اعتبارات مورد نياز تعلق خواهد گرفت.
سخنگوي دولت گفت: در شوراي اداري استان لرستان اعلام مي‌کنيم هر طرحي در سال 94 مي‌تواند به پايان برسد، 100 درصد اعتبارات را به آن اختصاص خواهيم داد.
وي افزود: با وجود محدوديت درآمد نسبت به سال گذشته پرداخت‌هاي عمراني‌ بيشتر است، تا هفته گذشته 14 هزار و 700 ميليارد تومان براي طرح‌هاي عمراني پول پرداخت شد که اين رقم بيش از دو هزار ميليارد تومان بيشتر از مدت مشابه سال گذشته است.
معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور با اشاره به بالا بودن آمار بيکاري در استان لرستان خاطرنشان کرد: اين استان با داشتن طبيعت بکر و زيبا، ظرفيت هاي زيادي براي توسعه گردشگري دارد.
سخنگوي دولت در ادامه به پرداخت مطالبه گندم‌کاران اشاره کرد و افزود: دولت براي پرداخت مطالبات به‌ صورت موقت از چند بانک خصوصي تسهيلاتي گرفت و در اختيار گندم‌کاران قرار داد. 9300 ميليارد تومان پول بابت خريد گندم به گندمکاران پرداخت کرد و اين در حالي است که ميزان توليد و خريدي که 4200 ميليون تن بوده به هشت ميليون تن رسيده است.
وي با اشاره به اينکه صندوق‌هاي بازنشستگي فلج و ورشکسته شده‌اند و قادر به پرداخت حقوق بازنشستگان نيستند، گفت: هر ماه مجبوريم از خزانه دولت تخصيص داشته باشيم تا بتوانيم حقوق اين بازنشستگان را پرداخت کنيم.
رئيس سازمان مديريت و برنامه‎ريزي کشور با بيان اينکه در برنامه ششم توسعه توجه ويژه اي به آب، محيط زيست و صندوق بازنشستگي مي شود، گفت: با توجه به اينکه نمي‌توانيم آب را وارد کشور کنيم، بنابراين هرچه در حوزه آب برنامه براي لرستان در نظر داشته باشيم زيرساختهاي لازم را فراهم مي کنيم و مي‌خواهيم اين مساله را در استان‌ها تقويت کنيم.
وي ادامه داد: در حال حاضر ستاد برنامه ششم توسعه با 31 شورا مسائل مختلف دستگاه‌ها را جمع مي‌کند و در حال بررسي است تا اين مهم را ببندد.
وي تصريح کرد: با توجه به اينکه اعتبارات و بودجه مستقلي براي حوادث و بلاياي طبيعي وجود ندارد، گفت: براساس شاخص‌هاي مديريت برنامه‌ريزي سه درصد از سرجمع اعتبارات براي جبران خسارت احتمالي ناشي از سيل و حوادث غيرمترقبه از سرجمع اعتبارات در نظر گرفته مي‌شود.
وي از تخصيص جاري هشت درصد در بخش رفاهي در استان‌ها خبر داد و گفت: براي سه ماهه سوم در تخصيصات افزايش هشت درصدي در بخش رفاهي استان‌ها ابلاغ خواهيم کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن