تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819446050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشخوان خبر/ تفاهم نامه سازمان فنی و حرفه‌ای با بسیج کارگری


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پیشخوان خبر/ تفاهم نامه سازمان فنی و حرفه‌ای با بسیج کارگری


به منظور ایجاد انگیزه‌های کارآفرینی و اشتغال در کارگران تفاهم‌ نامه همکاری آموزشی بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و سازمان بسیج کارگری کشور منعقد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر کوروش پرند، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفتگوی تلفنی با برنامه پیشخوان خبر درخصوص موضوع تفاهم نامه گفت: موضوعات مختلفی از جمله نیازسنجی،‌ برنامه ریزی‌،‌ اجرا و ارزشیابی دوره‌های آموزشی منسجم مورد نیاز اعضای بسیج کارگری و احصای نیازهای آموزشی بنگاه‌های اقتصادی از طریق اعضای بسیج و همکاری بر اجرای برنامه‌های سازمان نظیر طرح آموزش تولید و بازاریابی و فروش در این تفاهم‌نامه مطرح است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: در تفاهم نامه ای که امروز امضاء شد سه نوع مخاطب مدنظر قرار گرفته است، مخاطب اول: کارگران بسیجی و غیربسیجی که از دوره های ارتقاء و بهره وری نیروی کار سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور استفاده می کنند.
وی افزود: مخاطبین دوم خانواده کارگران بسیج کارگری بوده است که در خصوص اشتغال، بحث توسعه و کسب مشاغل خانگی مد نظر می باشند و مخاطبین سوم هم سازمان ها و ادارات می باشند که طرح های بزرگ سازمان مثل  توانمندسازی و ارائه آموزش های مهارتی برای روستائیان، عشایر مناطق مرزی و محروم با تأکید بر اشتغال پایدار است، که در این جا ما به دنبال این هستیم که از ظرفیت های بسیج کارگری برای اجرای این طرحهای بزرگ استفاده کنیم.

پرند گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سال نزدیک به دو میلیون نفر را آموزش می دهد و با یکصدو پنجاه هزار وزارتخانه، سازمان دولتی، خصوصی، اتحادیه و تعاونی برای ارتقاء و بهره وری نیروی کار آنها تفاهم نامه و قرارداد دارد.



پرند در خصوص تعهدات مشترک بین دو سازمان تصریح کرد: راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی و خدمات آموزشی مشترک، همکاری در تامین منابع مورد نیاز برای اجرای دوره‌ها، استفاده متقابل از توان علمی و اجرایی طرفین به منظور ارتقای کیفیت برگزاری دوره‌های آموزشی از تعهدات مشترک بین دو سازمان است.  او در خصوص فعالیتهایی که سازمان فنی وحرفه ای  در مقابل سازمان های طرف قرارداد انجام می دهد گفت: یکی از بحثهای ما بحث بیکاران است، بحثی که برای ما جدی تر است و سازمان روی آن سرمایه گذاری کرده است بحث ارتقاء و بهره وری نیروی کار است، مخصوصاً در بحث اقتصاد مقاومتی و توسعه منابع انسانی که یکی از استراتژی های بسیار مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.

او گفت: بر همین اساس ما با سازمانهای مختلف مثل شرکت ملی نفت، شرکت گاز، شرکت پخش و پالایش، شرکت بهینه سازی انرژی و یا سازمانهای دیگر مثل کمیته امداد امام خمینی(ره) که با اتحادیه و تعاونی های آنها قرارداد داریم، بر اساس نیاز این سازمانها آموزش های لازم را در حوزه مهارتی، صنعت، خدمات، کشاورزی، ارائه می کنیم.
دانلود
 

لینک را کپی کنید


شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن