تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819057093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد نگاهی بر عزاداری فرماندهان انتظامی مازندران در ساری + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
نگاهی بر عزاداری فرماندهان انتظامی مازندران در ساری + تصاویر
فرماندهان انتظامی استان مازندران با حضور در خیابان‌های شهرستان و در جوار بقعه امام‌زاده یحیی(ع) ساری به عزاداری پرداختند.

خبرگزاری فارس: نگاهی بر عزاداری فرماندهان انتظامی مازندران در ساری + تصاویر



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ظهر امروز در هفدهمین روز از ماه محرم هیئت عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران با حضور در خیابان‌های شهرستان ساری به عزاداری پرداختند. این مراسم در حالی از سوی معاونت عقیدتی و سیاسی فرماندهی استان مازندران برگزار شد که فرماندهان انتظامی استان با حضور در هیئت عزاداری از بلوار ارتش به سمت میدان ساعت و بقعه امام‌زاده یحیی (ع) ساری حرکت کردند.

فرماندهان انتظامی استان و سربازان وظیفه با حضور در بقعه امام‌زاده یحیی(ع) به سینه‌زنی و نوحه‌خوانی پرداختند و برای مظلومیت امام حسین(ع) اشک ماتم ریختند. رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران در جمع عزاداران در جوار بقعه امام‌زاده یحیی(ع) ساری اظهار کرد: فعالیت نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت هیئت‌های عزاداری در ایام محرم قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام علی نوری با تشریح فلسفه قیام و نهضت امام حسین (ع) بیان داشت: بزرگ‌ترین نعمتی که خداوند به ما داد نعمت ولایت‌فقیه، قرآن، اهل بیت(ع) و اسلام است. وی با بیان اینکه حضرت سیدالشهدا(ع) بیشترین سختی‌ها را در راه اسلام تحمل کرد و حتی برای اسلام ناب محمدی(ص) فرزندان خود را به میدان نبرد فرستاد، افزود: نقش حضرت زینب(س) بعد از حضرت زهرا(س) در احیای اسلام غیرقابل انکار است.

انتهای پیام/86031/ت40



94/08/09 - 13:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن