تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819409466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت توليدي کاغذ بسته بندي آريا رنگ درخشان به بهره برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۴۶ب.ظ)
با حضور معاون اول رئيس جمهوري شرکت توليدي کاغذ بسته بندي آريا رنگ درخشان به بهره برداري رسيد موج - شرکت توليدي کاغذ بسته بندي آريا رنگ درخشان توليدکننده انواع کاغذ روکش شده و چاپ هيلوگراور براي بسته بندي روز شنبه با حضور معاون اول رئيس جمهوري و وزير صنعت، معدن و تجارت به بهره برداري رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد توکلي طرقي، مدير عامل شرکت آريا رنگ درخشان، گفت: شرکت آريا رنگ درخشان واقع در روستاي خمارک شهرستان خدابنده با هدف توليد گراور چاپي با طي مراحل مربوطه جواز تاسيس را در سال 92 دريافت کرده است.
وي يادآور شد: با بهره برداري از اين واحد صنعتي براي 76 نفر اشتغالزايي مي شود.
مدير عامل شرکت آريا رنگ درخشان گفت: اين واحد صنعتي ظرفيت توليد سالانه هشت هزار و 600 تن کاغذ روکش در سال و 19 هزار تن چاپ هيلوگراور براي بسته بندي را دارد.
وي خاطرنشان کرد: کل سرمايه گذاري انجام شده براي اين واحد صنعتي به 537 ميليارد ريال مي رسد که 306 ميليارد ريال آن را سرمايه گذاري ريالي و شش ميليون و 645 ميليون ريال آن را سرمايه گذاري ارزي تشکيل مي دهد.
توکلي طرقي ادامه داد: آورده مجري براي اين واحد صنعتي 306 ميليارد ريال است و هيچ تسهيلات بانکي دريافت نشده است.
سرمايه گذار اين واحد صنعتي برادران نجفي صاحب واحد صنعتي آريا توتون صنعت هستند که براي تامين کاغذ و مقواي بسته بندي خود مجبور به خريد آنها از آلمان بودند، از اين رو تصميم به راه اندازي اين واحد براي چاپ و توليد کاغذ بسته بندي مورد نياز خود با همان تکنولوژي موجود در آلمان گرفتند.
کارخانه آريا توتون صنعت در شهرستان سلطانيه واقع شده و يکي از برندهاي سيگار ايران و جهان را توليد مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن