تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819804078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت تونل شهداي غزه يک پروژه ملي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۵۸ق.ظ)
رئيس شوراي شهر تهران: ساخت تونل شهداي غزه يک پروژه ملي است موج - رئيس شوراي شهر تهران گفت: ساخت تونل شهداي غزه در امتداد مسير بزرگراه شهيد حکيم يک پروژه ملي است که با حفظ محيط زيست شهر تهران اجرا شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي چمران در بازديد از روند ساخت پروژه تونل شهداي غزه در جمع خبرنگاران افزود: از آنجايي که ساخت ادامه بزرگراه شهيدحکيم با درياچه شهداي خليج فارس تلاقي پيدا مي‌کرد و بايد ادامه اين مسير از روي درياچه عبور مي‌کرد شهرداري ساخت اين مسير را در زيرزمين طراحي و به اجرا در آورد.
وي با بيان اين که ادامه بزرگراه شهيدحکيم به منظور روان‌سازي و کاهش ترافيک در مناطق غربي منتهي به بزرگراه تهران-کرج منجر به طراحي تونل شهداي غزه شده است، تصريح کرد: اين پروژه دوستدار طبيعت به تونل 2 هزار و 300 متر طراحي شد که هزار و 80 متر آن به صورت تونل در عمق 12 متري زمين ساخته شده است.
وي بيان اين که به مدت دو ماه عمليات حفاري تونل شهداي غزه به تونل انجاميده است، گفت: سرعت پيشرفت اين پروژه قابل توجه است و عمليات ساخت آن در زير پارک چيتگر انجام شده است.
چمران بودجه‌اي را که تا کنون صرف اين پروژه شده است را 320 ميليارد تومان برآورد کرد و گفت: ساخت اين پروژه با حفظ درختان جنگلي چيتگر و حريم درياچه خليج فارس انجام شد.
رئيس شوراي شهر تهران صيانت از درختان و حفظ فضاي سبز حريم درياچه خليج فارس را از اولويت‌هاي شوراي چهارم برشمرد و گفت: شهرداري تهران در نظر دارد با طراحي و ساخت سيستم‌هاي نوين تحرکاتي در آب درياچه چيتگر ايجاد کند تا مانع از بروز مشکلات زيست محيطي در اين درياچه شود.
وي با بيان اين که در دوره کنوني مديريت شهري تهران ساخت تونل ديگري در دستور کار معاونت فني و عمراني قرار نمي‌گيرد، گفت: تنها حفر دو تونل ديگر از ضروريات ساماندهي حمل‌ونقل و ترافيک شهري تهران است که يکي امتداد مسير شهيد صياد شيرازي در بخش جنوبي به سمت ميدان سپاه و ديگري تونل شهيد شوشتري منتهي به پارک جنگلي سرخه‌حصار است.
چمران با تأکيد بر اين که طراحي ساخت تونل بخش جنوبي بزرگراه شهيد صياد شيرازي در دست مطالعه است، گفت: شورا معتقد است ساخت اين تونل بايد با سرمايه گذاري‌هاي بخش خصوصي انجام شود.
رئيس شوراي شهر تهران احداث تونل شهيد شوشتري را يکي ديگر از ضروريات کنوني شهر تهران دانست و متذکر شد: حفاظت از منطقه زيست محيطي سرخه‌حصار يکي از اولويت‌هاي شوراي چهارم است. به همين منظور ساخت تونل شهيد شوشتري يکي از پروژه‌هايي است که در دستور کار معاونت فني و عمراني قرار دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن