تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819189263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار نخست وزير اسپانيا با رهبران احزاب مخالف


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۲۸ق.ظ)
ديدار نخست وزير اسپانيا با رهبران احزاب مخالف موج - ماريانو راخوي، نخست وزير اسپانيا، روز جمعه با هدف جبهه بندي در برابر جدايي طلبان کاتالونيا براي اولين بار با پابلو ايگلسياس، رهبر حزب پودموس اسپانيا ديدار و گفت و گو کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، ماريانو راخوي، نخست وزير اسپانيا، با هدف پاسخ متحد به جدايي طلبان کاتالونيا که قصد برگزاري همه پرسي براي استقلال را دارند، ديدار با احزاب مخالف اين کشور را در دستور کار خود قرار داده است.
ماريانو راخوي، رهبر حزب محافظه کار «حزب مردم اسپانيا»، که در سال 2011 اکثريت پارلمان اسپانيا را کسب کرده است روز جمعه با آلبرت ريورا، رهبر حزب ميانه رو اين کشور و پابلو ايگلسياس، رهبر حزب چپ پودموس اسپانيا، ديدار و گفت و گو کرد.
راخوي چهارشنبه هفته گذشته نيز با پدرو سانچز رهبر حزب سوسياليست هاي اسپانيا ديدار کرد و قرار است در هفته جاري نيز با رهبران احزاب کوچک در کاتالونيا براي مقابله با جهت گيري هاي استقلال طلبانه در کاتالونيا ديدار کند.
ماريانو راخوي، نخست وزير اسپانيا، روز دوشنبه هفته گذشته اعلام کرد، در صورتي که حزبش نتواند اکثريت آرا را در انتخابات عمومي پيش روي اين کشور کسب کند در قدرت نخواهد ماند.
گفتني است؛‌ انتخابات پارلماني اسپانيا 20 دسامبر برگزار خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن