تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819853017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدال ارومیه‌ای‌ها در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جدال ارومیه‌ای‌ها در تهران
روز یکشنبه خانه والیبال تهران شاهد دیدارهایی حساس خواهد بود به طوریکه شهرداری ارومیه به مصاف سایپا و بانک سرمایه مقابل ثامن الحجج قرار می گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم لیگ برتر والیبال از یکشنبه آغاز می شود و تیم های حاضر در غیاب پیکان به مصاف حریفان می روند. مهمترین اتفاق هفته را شهرداری ارومیه رقم زد جایی که میزبانی خود را به سایپا داد تا سفرهای هوایی خود را به حداقل برساند و به این ترتیب خانه والیبال تهران حساس ترین بازی های هفته را در خود جای خواهد داد.

ثامن الحجج – بانک سرمایه

بانک سرمایه اولین دیدار خانگی خود را در هفته سوم برگزار خواهد کرد و بعد از شکست مقابل شهرداری ارومیه به دنبال فرصتی برای جبران بود. شاگردان مصطفی کارخانه در هفته دوم باید رو در روی پیکان قرار می گرفتند اما به دلیل حضور این تیم در جام باشگاه های جهان، بانکی ها استراحت کردند تا در هفته سوم دومین بازی خود را مقابل ثامن الحجج برگزار کنند. جبار قوچان نژاد تیم پرآوازه ای را در مشهد درست کرده بود اما آنها 2 بازی ابتدایی خود را واگذار کردند اما هنوز برای بانک سرمایه حریفی جدی محسوب می شوند. ثامن الحجج در پست دریافت کننده با مشکل جدی بازیکن همراه بود که به نظر می رسد با پیوستن دریافت کننده مونته‌ نگرویی کمی از مشکلات آنها حل شده باشد. البته بانک سرمایه هم دریافت کنندگان کمی دارد و آنها هم در این پست به تعداد کافی بازیکن ندارند.

شهرداری ارومیه – سایپا

تیم های برنده هفته های ابتدایی لیگ برتر والیبال روز یکشنبه به ناچار باید اولین شکست خود را تجربه کنند. این دیدار قرار بود در سالن غدیر ارومیه برگزار شود اما میزبان ترجیح داد بازی خود را در خانه والیبال تهران برگزار کند تا از فشار سفرهای هوایی خود کم کند. ناصر شهنازی سرمربی ارومیه ای سایپا در 2 بازی اول خود پیروز بود و حالا مقابل هم شهری های خود باید به میدان برود. شهرداری ارومیه هم تیمی شکست ناپذیر نشان داده است و با حضور سعید معروف کامل تر از گذشته هم شده. دو تیم برای پیروزی در این دیدار انگیزه های لازم را دارند و قطعا تماشاگران بازی زیبایی را تماشا خواهند کرد.

شهرداری تبریز – متین ورامین

تیم های بازنده هفته اول و پیروز هفته دوم حالا در تبریز رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. شهرداری تبریز و متین ورامین بازی های روز چهارشنبه را با پیروزی پشت سر گذاشتند و بعد از یک شکست و یک پیروزی حالا یکی از این دو باید یک بار دیگر طعم باخت را بچشد. شهرداری تبریز با اضافه شدن بازیکنان مصدوم و خارجی اش وضعیت بهتری را به خود گرفته است و در طرف مقابل متین هم با پیروزی مقابل کاله همان تیم قدرتمند سابق نشان داد. با این حال یکی از این دو تیم باید شکست بخورند و قطعا شاگردان محمد ترکاشوند و عادل بناکار تمام تلاش خود را خواهند کرد تا آن تیم بازنده نباشند.

سایر بازی های هفته سوم :

خانه والیبال تهران؛ سایپا – شهرداری ارومیه (ساعت 15)
خانه والیبال تهران؛ بانک سرمایه – ثامن الحجج خراسان (ساعت 17)
پیامبر اعظم آمل؛ کاله مازندران – آلومینیوم المهدی هرمزگان (ساعت 17)
شهید اقدمی تبریز؛ شهرداری تبریز – متین صالحین ورامین (17)
المپیک گنبد؛ بازرگانی جواهری گنبد – گوهر کویر زاهدان (ساعت 17)

والیبال لیگ برتر والیبال ایران

ارسال به تلگرام


08:32  1394/08/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن