تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805140718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی روش و دروازه بانان تیم ملی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کی روش و دروازه بانان تیم ملی
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان در مدت حضور خود در تیم ملی ایران از 9 دروازه‌بان استفاده کرد.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی‌روش سرمربی حال حاضر تیم ملی کشورمان که از چهار سال گذشته وارد ایران شد، نظم و انضباط قابل ملاحظه‌ای را در دفاع و حمله یوزپلنگان پدید آورد و سبب شد تا پس از هشت سال بار دیگر به جام جهانی برویم.
 
کی‌روش، حساسیت بالایی در انتخاب دروازه‌بانش دارد و این موضوع باعث شده است تا سرمربی تیم ملی 9 بازیکن را در این پست امتحان کند، تا به گزینه مورد نظر خود برسد.
 
کارلوس در 55 دیدار رسمی و دوستانه‌ای که هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده داشته است از 9 دروازه‌بان استفاده کرد و علیرضا حقیقی با 21 بازی در صدر ناجیان دروازه‌ تیم ملی قرار دارد.
 
این بازیکن که نخستین بازی رسمی‌اش را در جام جهانی مقابل نیجریه انجام داده هم‌اکنون با 21 بازی انجام داده و 1770 دقیقه حضور در صدر جدول دروازه‌بانان تیم ملی کشورمان قرار دارد.

پس از حقیقی، مهدی رحمتی در رده دوم است، سنگربان حال حاضر باشگاه استقلال که در این فصل عملکرد خوبی را داشته است، با هفده دیدار و 9 کلین‌ شیت در رده دوم قرار دارد.
 
مهدی رحمتی در 17 دیدار انجام داده برای تیم ملی، چهارده دیدار آن رسمی بوده و 3 بازی آن نیز دیدارهای دوستانه محسوب می‌شدند. همچنین دروازه‌بان پیشین تیم ملی با 9 کلین‌ شیت پس از حقیقی قرار دارد.
 
البته این نکته را باید اضافه کرد، که پس از دیدار ایران و ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل که با پیروزی ازبک‌ها همراه بود، رحمتی از تیم ملی خداحافظی کرد و شاید اگر این اتفاق رخ نمی‌داد تعداد کلین شیت‌ها و همچنین بازی‌های ملی وی فراتر از این بود.
 
رده سوم بیشترین بازی دروازه‌بان‌های تیم ملی را رحمان احمدی در اختیار دارد.
 
گلر دوم سپاهانی‌ها در لیگ پانزدهم برای تیم ملی 10 بار به میدان رفت و حاصل آن کسب 6 کلین شیت بود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دیدار تیم ملی کشورمان با قطر و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی اشاره کرد.
 
نکته قابل توجه در باره احمدی آن است که این دروازه‌بان تنها مقابل کویت 2 گل دریافت کرد و در 3 دیدار مقابل تاجیکستان (دیدار دوستانه)، کویت (مقدماتی جام ملت‌های آسیا) و تایلند (مقدماتی جام ملت‌های آسیا) تنها یک گل دریافت کرد.
 
پس از این 3 دروازه‌بان که در صدر انجام بازی در تیم ملی قرار دارند، 6 دروازه‌بان دیگر حضور دارند که کمتر از چهار بازی برای تیم ملی کشورمان انجام داده‌اند.
 
دانیال داوری 
دروازه‌بان ساله ایرانی – آلمانی حال حاضر باشگاه آرمینیا بیلفلد که عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشته است هم‌اکنون به دروازه‌بان دوم این تیم تبدیل شده است و پس از دیدار تیم ملی کشورمان و آنگولا دیگر درون دروازه تیم ملی قرار نگرفت. وی در چهار بازی سنگربان تیم ملی بود و تنها در یک دیدار موفق به کلین شیت شد.

تنها دیداری که داوری موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شد مربوط به دیدار تیم ملی کشورمان برابر تایلند در مقدماتی جام ملت‌های آسیا بود.

پس از داوری سوشا مکانی 3 بار درون دروازه تیم ملی قرار گرفت و پس از آن نیز علیرضا بیرانوند، حامد لک، شهاب گردان و محسن فروزان محافظین قلعه کی‌روش در چهار سال گذشته بودند.
 
کمترین حضور درون دروازه تیم ملی نیز برمی‌گردد به گلر حال حاضر تیم سیاه‌جامگان مشهد، محسن فروزان که با شیت حضور 25 دقیقه‌ای درون دروازه تیم ملی کمترین زمان حضور در بین 9 دروازه‌بان ملی‌پوش را به نام خود ثبت کرد.
 
وی در دقیقه 65 دیدار با عراق وارد میدان شد و 25 دقیقه درون دروازه قرار گرفت و در این مدت گلی دریافت نکرد.
 
همچنین به غیر از فروزان، 2 دروازه‌بان دیگر به نام‌های شهاب گردان و حامد لک نیز یک دیدار را برای تیم ملی انجام داده‌اند و دارای کمترین زمان حضور در درون سنگر شاگردان کی‌روش هستند.
 
حامد لک دروازه‌بان حال حاضر صبای قم تنها دیدار خود را در تورنمنت غرب آسیا انجام داد و در دیدار با یمن 90 دقیقه سنگربان تیم ملی کشورمان بود که آن دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود یوزپلنگان کشورمان خاتمه یافت و لک موفق به ثبت کلین شیت نشد.
 
شهاب گردان
دروازه‌بان 31 ساله اهل جویبار کشور که پیش از این در تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس سابقه بازی دارد، 45 دقیقه برای کشورمان در دیدار مقابل فلسطین به میدان رفت که حاصل آن پیروزی هفت بر صفر و کسب کلین شیت برای گردان بود.
 
حال باید دید که پس از چهار سال حضور در کشورمان آیا کی‌روش، حقیقی را به عنوان دروازه‌بان ثابت خود برگزیده است یا باز هم دست به تغییر می‌زند؟
 
انتهای پیام/




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

محصص: تیم ملی امید با قهرمانی در غرب آسیا، کارش سخت تر شد
کی‌روش بیانیه صادر کرد
کی‌روش قربانی بزرگ ملون‌ها
ذوالفقارنسب: جوانان نقطه عطف ایران مقابل ژاپن بودند
کی‌روش: فوتبال ژاپن در حال حاضر 24 سال از فوتبال ایران جلوتر است
دژاگه: مقابل ژاپن گل «الکی» خوردیم





۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن