تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819408999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاخ سفید: امریکا نمی تواند بجنگد، مجبوریم با ایران مذاکره کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کاخ سفید: امریکا نمی تواند بجنگد، مجبوریم با ایران مذاکره کنیم


سخنگوی کاخ سفید: دولت آمریکا به این نتیجه رسیده که ایرانی ها باید در مذاکرات سوریه شرکت کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به گفته سخنگوی کاخ سفید ، دولت آمریکا به این نتیجه رسیده که ایرانی ها باید در مذاکرات سوریه  شرکت کنند.
 جاش ارنست گفت: آنچه که روسیه در حال انجام دادن است موجب منزوی شدن مخالفان سوری می شود و انها را به سمت افراط گرایان می کشاند.
سخنگوی کاخ سفید گفت : ما از روسیه خواسته ایم راهی نظامی و دیپلماتیک  برای کمک سازنده  در این تلاش پیدا کند .
جاش ارنست گفت: به گفته اوباما ،سوریه به عرصه جنگ نیابتی بین آمریکا و روسیه تبدیل نخواهد شد و ما شاهد مناقشه دوران جنگ سرد نخواهیم بود.
سخنگوی کاخ سفید در مورد دلیل خوش بینی درباره حضور ایران در گفتگوهای سوریه گفت :هدف این گفتگوها گذار سیاسی است و  قبل از ورود ایرانی ها به آن نیز دشوار بوده است.
جاش ارنست تاکید کرد: اگر روس ها و ایرانی ها به حمایت از رژیم اسد ادامه دهند برای ما موفقیت در گذار سیاسی در سوریه دشوار می شود. زیرا روس ها همزمان اذعان کرده اند که اوضاع در داخل سوریه بدون گذار سیاسی حل نخواهد شد و تنها راه، تلاش برای تعامل با آنها در این روند به همراه دیگر کشورها است
سخنگوی کاخ سفید با انتقاد از هرج و مرج و کشتار وحشتناک داعش گفت : میلیون ها سوری در حال فرار از خانه های خود هستند تا از خشونت رهایی یابند بنابراین مشکل عمده ای آمریکا به دنبال ایفای نقش خود برای گردهم آوردن جامعه بین المللی در کنار یکدیگر در تلاش برای حل آن است.
جاش ارنست گفت : اکنون  روس ها و ایرانی ها سهم بیشتری نسبت به گذشته در تلاش برای گذار سیاسی دارند.
سخنگوی کاخ سفید گفت: از انجا که اوباما معتقد است آمریکا نمی تواند راه حل نظامی را برای این مشکل تحمیل کند، جامعه بین المللی باید با یکدیگر برای گذار سیاسی که در سوریه لازم است، برسد. آمریکا تنها می تواند این تلاش را رهبری کند.
جاش ارنست اذعان کرد: ما در مناطقی از عراق از جمله الرمادی شاهد شکست بودیم. اکنون داعش در  بیست تا بیست و پنج درصد از مناطقی در بین عراق و سوریه که تحت کنترل آن داشته نمی تواند عملیات انجام دهد. این پیشرفت مهمی است و این به خاطر اجرای موفقیت آمیز راهبرد نظامی ما است اما کارهای بیشتری باید برای هدف نهایی یعنی تضعیف و نابودی داعش انجام شود.
 


جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن