تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804293838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازي سختي را مقابل نماينده آرژانتين برديم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۲۷ب.ظ)
پيمان اکبري: بازي سختي را مقابل نماينده آرژانتين برديم موج - سرمربي تيم واليبال پيکان ايران گفت:بازي سختي را مقابل نماينده باشگاهي آرژانتين برديم و بازيکنانم به خوبي تمامي خواست کادر فني را در زمين اجرا کردند .
به گزارش خبرگزاري موج از فدراسيون واليبال،پيمان اکبري پس پيروزي تيمش برابر يوپي اس ان آرژانتين در رقابت هاي جام واليبال باشگاه هاي جهان افزود: آناليز خوبي از تيم و بازيکنان يو پي اس ان داشتيم و اين مساله در موفقيت ما تاثير گذار بود.
تيم پيکان نماينده ايران در رقابت هاي جام واليبال باشگاه هاي جهان در دومين ديدار خود که بامداد امروز (جمعه ) به وقت تهران برگزار شد ، به مصاف تيم يوپي اس ان آرژانتين رفت و توانست اين تيم را با نتيجه سه بر صفر از پيش روي بردارد .
پيکان در مصاف با نماينده آرژانتين در سه ست پياپي با نتايج مشابه 25 بر 22 پيروز شد، نماينده کشورمان در ديدار نخست خود تيم الاهلي مصر را از پيش روي برداشته بود.
وي خاطر نشان کرد : همانطور که قبل از بازي به بازيکنان گفته بودم اگر بتوانيم شيوه مناسبي براي مهار دو ملي پوش بلغاري اين تيم که 40 درصد قدرت حريف را شکل مي دهند ، بيابيم و در اجراي آن موفق باشيم پيروزي اين ديدار از آن ما است .
سرمربي تيم اليبال پيکان با بيان اينکه بازيکنان تيم براي برد انگيزه زيادي داشتند ،تصريح کرد: خوشحالم که بازيکنانم با يک کار تيمي و تاکتيکي خوب موفق به شکست تيم سوم دوره پيش شدند البته حريف هم به دنبال برد اين بازي بود که نهايت ناکام ماند.
اکبري تاکيد کرد: يوپي اس ان آرژانتين تيم کوچکي نيست و داشتن 5 بازيکن خارجي و چند ملي پوش قديمي و جديد اين تيم را از قبل هم قوي تر کرده است اما آنان در نهايت درمقابل بازي کم اشتباه ما و زيرکي ورميگليو مغلوب شدند.

** سرمربي تيم واليبال يوپي آرژانتين: جسارت بازيکنان پيکان فوق العاده بود
سرمربي تيم واليبال يوپي سي ان آرژانيتن نيز بعد از اين ديدار گفت: مي دانستم ايران واليباليست هاي بزرگي دارد، در بازي برابر اين تيم از نحوه بازيکنان پيکان لذت بردم زيرا جسارت بازيکنان اين تيم فوق العاده بود.
آرموا ضمن تبريک اين پيروزي به بازيکنان تيم پيکان ،افزود: بازي تيم پيکان بويژه در ست هاي اول و سوم تحسين برانگيز بود و بايد بگويم اصلا انتظار باختي با اين نتيجه را نداشتم و اين پيروزي را به بازيکنان پيکان تبريک مي گويم .
وي در پاسخ به اين سوال که دوست داشتيد در مرحله نيمه نهايي در مقابل کدام تيم به ميدان برويد ، گفـ ت: کاملا مشخص است تيم ما و پيکان هر دو دوست داشتيم در اين مرحله مقابل نماينده برزيل بازي کنيم ما تيم برزيل را خوب مي شناسيم ضمن اينکه خاطره خوبي از بازي برابر اين تيم داريم .
سرمربي يو پي اس ان درخصوص ديدار تيم هاي پيکان ايران و سادکروزيو برزيل در مرحله نيمه نهايي و اينکه شانس تيم ايراني را براي پيروزي در اين ديدار تا چه حد مي داند ، افزود: پيکان تيم قدرتمندي است ولي فراموش نکنيم سادکروزيو طرفداران زيادي در اين جا دارد و اين کار را براي تيم ايران سخت مي کند اما در مجموع پيکان نيز کم شانس نيست .
وي درخصوص اينکه آيا دوست دارد در رده بندي بار ديگر برابر پيکان بازي کند ، اضافه کرد: هيچ چيز معلوم نيست شايد ما و پيکان در فينال بار ديگر مقابل هم به ميدان برويم .
آرموا درخصوص تعداد زياد بازيکنان خارجي تيمش گفت: بسياري از آنان درگير بازي هاي ملي بودند و به همين خاطر تنها سه جلسه تمرين قبل از آمدن به رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا با آنان داشتيم .
تيم واليبال پيکان تهران با شکست نماينده آرژانتين در دومين مسابقه خود در رقابت هاي واليبال قهرماني باشگاه هاي جهان به عنوان صدرنشين گروه دوم راهي مرحله نيمه نهايي شد تا با تيم سادکروزيو نماينده کشور ميزبان و قهرمان نهمين دوره اين مسابقات بازي کند.
يازدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي جهان با حضور شش تيم پيکان ايران ، زنيت کازان روسيه ، کاپيتانس دار سيبوي پورتوريکو ، الاهلي مصر ، يوپي سي ان آرژانتين ، و سادا کروزيو برزيل از ششم آبان ماه در کشور برزيل آغاز شده است .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن