تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815539811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت تلاش دستگاههای اجرائی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندارشهرستان اسلامشهر: ضرورت تلاش دستگاههای اجرائی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس فرماندارشهرستان اسلامشهر گفت: دستگاههای اجرائی شهرستان برای مشارکت حداکثری و حضور پر شور مردم در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی تلاش کنند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۷ آبان ساعت 17:55

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر، امیراله حقیقی ،ز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ، ضمن تسلیت بمناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین(ع) و یاران با وفای آن امام همام در سخنانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در ماههای پایانی سال جاری با بیان اینکه صیانت از آرای مردم وظیفه شرعی و قانونی مسئولان برگزار کننده انتخابات در سطح شهرستان است، گفت: با مردم اسلامشهر عهد می بندیم که از تک تک آرای آنان مراقبت و صیانت خواهیم کرد و ان شاء ا... انتخابات مجلس در کمال صحت و سلامت و بی طرفی مجریان انتخابات برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در شرایط حساس کنونی حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای بسیار مهم و تاثیرگذار است، مشارکت بالای مردم در انتخابات باعث تقویت انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد،افزود: عصاره ملت در مجلس شورای اسلامی حضور دارند و اگر نمایندگان دلسوز و انقلابی در مجلس حضور نداشتند، مشخص نبود که بررسی برجام چه سرنوشتی می یافت.
وی همچنین بر لزوم بی طرفی مجریان انتخابات و عدم حمایت از حزب، گروه و یا شخص خاصی تاکید کرد وادامه داد: دستگاههای اجرائی و نهادهای دولتی اجازه استفاده کاندیداها از امکانات دولتی را ندهند.
فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال برای کشورمان سال مهمی در عرصه تحولات داخلی و خارجی بشمار می رود، اظهار کرد: سرانجام تلاش های شبانه روزی دولت تدبیر و امید و تیم دیپلماسی کشورمان با رهنمودها و هدایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به سرانجام رسید و پرونده هسته ای کشورمان بعد از گذشت یک دهه پر تنش با رسیدن به توافق جامع به بهترین نحو ممکن مدیریت شد.
وی با بیان اینکه در این توافق حقوق قانونی کشورمان در زمینه استفاده صلح آمیز انرژی هسته ای، عزتمندانه به رسمیت شناخته شد و حقانیت کشورمان به جهانیان اثبات شد، افزود: زمانی که برجام در مبادی ذی ربط جهت تصویب نهائی در دست بررسی بود بسیاری از سران کشورهای اروپائی برای حضور در کشورمان صف بسته بودند.
حقیقی با اشاره به اینکه روند اجرای برجام پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی و تائید شورای نگهبان با لحاظ کردن شروط مد نظر رهبر فرزانه انقلاب آغاز خواهد شد و بزودی شاهد برچیده شدن تحریم های مختلف اقتصادی و بانکی خواهیم بود، ادامه داد: در دولت قبل گفته می شد تحریم ها هیچ تاثیری ندارند اما به مرور شاهد تاثیر مخرب تحریمها بر اقتصاد کشور بودیم.
وی تصریح کرد :هموطنانمان با ایستادگی و پایبندی خود سالهای سخت تحریم را سپری کردند و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز در بهترین زمان ممکن طرح اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و بزودی نیز بسته های اقتصاد مقاومتی دولت جهت اجرا در سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.
فرماندار شهرستان اسلامشهر ، خواستار همراهی همه منتقدان و دلواپسان توافق هسته ای با مجموعه دولت و نظام جهت اجرای مطلوب برجام شد و گفت: امیدواریم همه دلسوزان انقلاب با گرایش های مختلف سیاسی دولت را در این زمینه یاری دهند تا با اجرای برجام و رفع تحریم بهره آن شامل حال همه کشور شود.
وی ادامه داد: دولت برنامه ریزی های لازم جهت مدیریت فضای پس از اجرای برجام و رفع تحریم ها را انجام داده و ان شاء ا... در عرصه های اقتصادی بویژه تولید و اشتغال کشورمان شاهد تاثیرات مثبت آن خواهیم بود.
حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محدودیت های مالی دولت در سال جاری از اختصاص اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس جمهور کشورمان و اعضای هیات دولت به شهرستان و آغاز عملیات اجرائی این پروژه ها خبر داد و گفت: در مقطع ابتدائی سال جاری نیز 11 میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارائی های شهرستان جهت اجرای پروژه های عمرانی نیمه تمام اختصاص یافت.
وی با اشاره به اختصاص 13 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ماده 180 استانی به شهرستان اسلامشهر و توزیع آن در بخش های مربوطه تصریح کرد: 5 میلیارد تومان از محل اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی نیز برای روستاهای فاقد دهیاری اختصاص یافته است و در قالب 11 پروژه دستگاههای راه و شهرسازی، آب و فاضلاب روستایی، ورزش و جوانان و بنیاد مسکن هزینه خواهد شد.
فرماندار اسلامشهر  با بیان اینکه 5 میلیارد تومان نیزبرای ادامه اجرای طرح فاضلاب شهری اختصاص خواهد یافت، افزودتوجه به آب شرب و آب کشاورزی یکی از اولویت های مهم دولت بشمار می رود و بخش قابل توجهی از اعتبارات در جهت رفع مشکلات حوزه آب و فقر سفره های زیر زمینی اختصاص یافته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن