تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804336488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلیلی:اولین بار در دربی، قلبم ریخت! ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خلیلی:اولین بار در دربی، قلبم ریخت!
یکی از محبوب ترین گلزنان پرسپولیس که دو بار توانست برای این تیم در بازی حساس دربی گلزنی کند می گوید این بازی حتما گل خواهد داشت و برنده نهایی آن پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، محسن خلیلی در مصاحبه ویژه دربی و در رابطه با نکات مختلف این بازی حساس در دوران حضور خود در بین پرسپولیسی ها به خبرنگار افتخاری "ورزش سه" گفت:

کسی از من انتظار نداشت

وقتی به پرسپولیس آمدم کسی از من انتظاری نداشت و هرکسی که به من می رسید فقط می گفت بازی دربی یادت نرود، از همانجا من حساسیت دربی را فهمیدم، در بازی هفته نهم که دربی بود وقتی به ورزشگاه آمدیم و باوجود اینکه هیچگاه تحت تاثیر قرار نمی گرفتم، قلبم ریخت، با این بازی به تاریخ می توان رفت و با گلزنی در این بازی نیمی از راه را می توان رفت.

همیشه پرسپولیسی بودم

همیشه پرسپولیسی بودم اما هیچوقت فکر نمی کردم روزی به این تیم بیایم و تصور می کردم که در سایپا فوتبالم تمام خواهد شد، اما وقتی پرسپولیس پیشنهاد داد در جلسه اول نه، اما در جلسه دوم به توافق رسیدیم، البته پول بیشتری که پرسپولیس به من پیشنهاد داده بود را در تیم های دیگر می توانستم بگیرم اما راضی بودم چرا که به تیم رویاهای خود پیوستم.

سال بعد نصف پیشنهادی که از جاهای دیگر داشتم از پرسپولیس گرفتم و ماندم، حتی از امارات پیشنهاد داشتم اما نرفتم، چندی پیش آقای کاشانی را دیدم و گفت یادت است که ما سر ده بیست میلیون چانه می زدیم؟ الان سر چهارصد هزار دلار چانه می زنند!

یک بار از نادر محمدخانی ترسیدم

من همیشه به خودم اعتماد داشتم و به مدافعان حریف هیچ وقت فکر نمی کردم چون همیشه می گویم باید جوری باشید که بازیکنان و مدافعان حریف از شما بترسند اما یکبار این اتفاق برای من افتاد و آن هم بازی با پرسپولیس سال 81 و 82 بود که واقعا از جذبه نادر محمدخانی ترسیده بودم و در همان بازی سمت بازی کردن خودم را عوض کردم چون واقعا از او ترسیده بودم.

همیشه با پیروز و امیرحسین درگیر بودم

یارگیری من تو من، همیشه من را آزار می داد و در بازی های خودم همیشه با پیروز قربانی و امیرحسین صادی درگیر بودم، البته این درگیری هیچ وقت باعث اختلاف و یا جرو بحثی بین ما نشد.اما در بازی هایی که بودیم همیشه در فکر متوقف کردن همدیگر بودیم.

از استقلالی ها کوچترین بی احترامی ندیدم

من چندین بار به استقلالی ها گل زدم اما هیچوقت از هواداران و بازیکنان این تیم کوچکترین بی احترامی ندیدم و همیشه ما با یکدیگر درگیر بودیم اما هیچوقت باعث زیر سوال رفتن احترام ها نشد.

رو به جایگاه 36 احترام نظامی گذاشتم

در رابطه با شادی گل خاص خودم پس از گلزنی به استقلالی ها که رو به هواداران پرسپولیس و به صورت احترام نظامی انجام می دادم باید بگویم که این تنها شادی گل من بود که برنامه ریزی شده است و از قبل در ذهنم داشتم، شب قبل از اولین باری که این شادی را بروز دهم یکی از دوستانم به هتل آمد و گفت احساس می کنم فردا گل زنی می کنی.

 من خیلی خوشحال شدم و روحیه مضاعفی پیدا کردم، بعد دوستم گفت فقط یک چیزی از تو می خواهم، ما آن گوشه در جایگاه 36 نشستیم گل که زدی بیا سمت ما و احترام نظامی بگذار، زیاد به این موضوع فکر نکردم و گفتم باشه ببینیم چه می شود، بعد که در بازی بلند شدم و ضربه سر را زدم و به گل تبدیل شد ناخودآگاه یاد او افتادم و رفتم به سمت آنها آن شادی گل را به اجرا درآوردم و عکس آن هم خاطره ساز شد و هنوز هم که هنوز در فضاهای مجازی خیلی کار می شود.

فوتبالیست ها تصویرسازی کنند

تصویرسازی در فوتبال خیلی مهم است، اگر جوان ها بتوانند برای خود تصویرسازی کنند و روی بازی تمرکز کنند و بدانند چه باید بکنند و حتی وقتی گلزنی کردند چه شادی گلی انجام دهند خیلی به آنها کمک می کند و حداقل می توانم بگویم به من بسیار کمک کرد و توانستم موفق باشم. با این کار هم تمرکز روی بازی بالا می رود و هم انگیزه آن بازیکن دوچندان می شود.

بهترین پاس را از آقا کریم گرفتم

پاس های گل زیادی دریافت کردم اما مهمترین پاس هایی که دریافت کردم یکی بازی برگشت با استقلال بود که آقا کریم یک توپ چیپ فرستاد و پس از سابید به سر آقای منصوریان، من توپ را دزدیم و به گل تبدیل کردم، یکی هم بازی با سپاهان بود که برای ما حکم فینال را داشت. در دربی تنها دو موقعیت گل داشتم که آنها را به گل تبدیل کردم و خدا رو شکر پاس گل و موقعیتی دریافت نکردم که گل نکنم و بعدها حسرت آن را بخورم.

دوست دارم در همه دربی ها باشم

هربار که دربی را نگاه می کنم دوست دارم در آن حضور داشته باشم، اصلا اینطور نیستم که بگویم دوست داشتم در فلان دربی باشم، آنقدر به پرسپولیس علاقه مند هستم که هر دربی را که می بینم دوست دارم در آن حضور داشته باشم. این علاقه طوری است که حتی دوست دارم فقط در تمرینات تیم حضور داشته باشم چه برسد به حضور در بازی و دربی.

بعضی حرف ها را نمی توان گفت

اکثر حرف هایی که باید گفته بشود را تاکنون گفته ام، اما بعضی از مسائل که در تیم اتفاق می افتد مانند مسائلی که در یک خانواده اتفاق می افتد همان جا می ماند و نمی توان آنها را رسانه ای کرد. یک وقتی شاید مسئله ای پیش آمده است و ما بالاجبار حتی به مردم دروغ هم گفته ایم اما آن مطلب یا مسئله، مسئله ای بوده است که با همانجا دفن می شده است. آنها حرف ها و یا مسائلی بوده است که هیچگاه نباید بروز داده شود.

ترس از دربی باعث تساوی می شود

ترس از باعث می شود که نتیجه ای را بخواهید حفظ کنید و به همین دلیل مساوی ها به وجود می آید، اما در حال حاضر که ترس از باخت کم شده باعث شده بازی ها گل داشته باشند، یا مثلا الان پرسپولیس برده است و استقلالی ها دوست دارند با یپروز شدن جواب بدهند و این مسائل باعث شده اخیرا مساوی نبینیم وگرنه تفکری مانند مساوی های از پیش تعیین افکار واهی است که بعضی ها به آن دامن می زنند.

این بازی را پرسپولیس می برد

به خاطر جوان های باانگیزه ای که در این بازی در دوتیم حضور دارند قطعا بازی پرسرعتی را خواهیم دید و فکر می کنم با سرعتی شدن بازی و حضور جوان های باانگیزه یک دربی زیبا را خواهیم دید. استقلالی ها خط حمله خطرناکی دارند و با توجه به این موضوع که فکر می کنم این بازی گل خواهد داشت می توانم بگویم یا دو بر صفر و یا دو بر یک این بازی به سود پرسپولیس به پایان می رسد. اما در مورد گلزن ها نمی توانم بگویم چرا که در یک لحظه که موقعیتی به وجود می آید نمی توان گفت کدام یک از بازیکنان گلزنی می کند.






پرسپولیس تهران استقلال تهران دربی (داربی) محسن خلیلی

ارسال به تلگرام


15:15  1394/08/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن