تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803372591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 120هزار تني توليد چغندرقند در استان كرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۴۱ق.ظ)
رئيس سازمان جهاد کشاورزي پيش‌بيني کرد: افزايش 120هزار تني توليد چغندرقند در استان كرمانشاه موج-رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان کرمانشاه از افزايش 30 درصدي سطح زير کشت چغندرقند استان خبر داد و گفت: پيش‌بيني شده در مقايسه با سال گذشته درتوليد چغندرقند 120 هزار تن افزايش توليد داشته باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج از کرمانشاه، خسرو شهبازي با بيان مطلب فوق در هشتمين کارگروه توسعه کشاورزي که با حضور هدايت حاتمي معاون امور اقتصادي و توسعه منطقه‌اي استانداري کرمانشاه،مديران کارخانه‌هاي قند بيستون و اسلام آبادغرب و کشاورزان چغندرکار برگزار شد، افزود: در سال زراعي 93- 94بيش از 11 هزار هکتار چغندرقند در استان کشت شده و نسبت به سال گذشته 2600 هکتار به سطح زير کشت چغندرقند استان افزوده شده است.
وي با بيان اين که تاکنون بيش از 237 هزار تن چغندرقند به مقصد کارخانه‌هاي قند داخل استان براي خريد حمل شده، تصريح کرد: حدود 70 درصد سطح چغندرقند استان طرف قرارداد با کارخانه‌هاي داخل استان و حدود 30 درصد نيز طرف قرارداد با کارخانه‌هاي خارج استان هستند.
شهبازي با اشاره به اين که خريد چغندرقند کشاورزان استان کرمانشاه از 15 شهريور آغاز شده، گفت: کارخانه‌هاي قند استان در خريد چغندرقند کشاورزان پيشرو بوده و 10 تا 15 روز زودتر از کارخانه‌هاي خارج استان اقدام به خريد چغندر قند داخل استان کرده‌اند.
شهبازي تمهيدات کارخانه‌هاي قند استان کرمانشاه را شامل افزايش حجم خريد روزانه در کارخانه قند بيستون، پيش‌بيني افزايش سرعت بخش تخليه، پرداخت هزينه‌ نهاده‌ها، ارائه خدمات ماشين‌آلات کشاورزي به کشاورزان و پيش‌بيني فضاي لازم جهت سيلوي محصول اعلام کرد.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان کرمانشاه سپس به مشکلات برداشت چغندرقند استان پرداخت و گفت:مشکلاتي از قبيل اعتراض کاميون‌داران به برنامه حمل به شهرستان‌ها، تعجيل کشاورزان در برداشت محصول و تحويل به کارخانه‌ها و عدم پرداخت مطالبات کشاورزان بوده که بايد با برنامه‌ريزي اصولي رفع شوند.
در ادامه اين جلسه دکتر حاتمي، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه‌اي استانداري کرمانشاه نيز بر برنامه‌ريزي دقيق براي برداشت چغندرقند و خريد توسط کارخانه‌ها تاکيد کرد و گفت: در خريد چغندرقند اولويت با کشاورزاني است که در چارچوب برنامه‌هاي زمان‌بندي که توسط سازمان جهاد کشاورزي کشت کرده‌‌ و طرف قرارداد با کارخانه‌هاي داخل استان هستند.
وي افزود: کارخانه‌هاي قند تا زماني که ظرفيت خريد چغندرقند افزايش نيافته خارج از برنامه سازمان جهاد کشاورزي استان کرمانشاه خريد نکنند.
حاتمي با اشاره به اين که در خريد چغندرقند کشاورزان استان بايد از دلال بازي جلوگيري شود گفت: کشاورزان ما با زحمت فراوان چغندرقند را توليد کرده و بايد مورد حمايت قرار گيرند تا انگيزه توليد افزايش يافته و چرخ اقتصادي استان در بخش کشاورزي پايدار شود.
وي بر پرداخت به موقع مطالبات چغندرکاران استان توسط کارخانه‌ها تاکيد کرده و خاطرنشان کرد: بايد پرداخت پول چغندرکاران عزيز با سرعت بيشتري انجام گيرد.
گفتني است؛در ادامه اين جلسه که مديران بخش کشاورزي و ادارات کل آب منطقه اي، محيط زيست، شيلات، بانک کشاورزي و...نيز حضور داشتند مباحثي مانند برنامه ريزي جهت نحوه بهره برداري از سامانه گرمسيري و مشکلات توليدکنندگان لوله و تجهيزات آبياري مورد بحث و بررسي قرار گرفته و تصميمات لازم اتخاذ شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن