تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819856191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمايل هيات عراقي براي انعقاد تفاهم نامه همکاري با شهرداري تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آبان ۱۳۹۴ (۹:۵۵ق.ظ)
تمايل هيات عراقي براي انعقاد تفاهم نامه همکاري با شهرداري تهران موج-استاندار نجف گفت: ما آمادگي داريم که در موضوعات مختلف با شهرداري تهران تفاهم‌نامه همکاري امضا کنيم و از اين موضوع استقبال مي‌کنيم و از مديريت شهري تهران نيز در زمينه‌هاي مختلف کمک مي‌خواهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، مجتبي عبداللهي ديروز با استاندار نجف اشرف و هيات همراه ديدار کرد که طي آن در خصوص هماهنگي‌هاي خدمات‌رساني شهرداري تهران به زائرين نجف اشرف، انتقال تجربيات شهرداري تهران و همکاري‌هاي في‌مابين گفت‌وگو شد.
معاون خدمات شهري شهرداري تهران ضمن خوش آمدگويي به هيات عراقي گفت: بسيار خوشحاليم ميزبان شما که خدمت‌گزاران زائرين در نجف اشرف هستيد، باشيم.
عبداللهي در ادامه اظهار داشت: پيروي نشست‌هايمان در نجف اشرف در خصوص هماهنگي‌هاي لازم براي خدمات‌رساني به زائرين و نيز نظافت و رفت و روب نجف اشرف، از چندي پيش اقداماتمان را در زمينه نظافت و رفت وروب شهر نجف آغاز کرديم.
وي اضافه کرد: تعدادي ماشين‌آلات، مخازن زباله و...براي اعزام به نجف اشرف مهيا شده که تعدادي از آن‌ها ارسال و بخشي ديگري در روزهاي آتي به شهر نجف اعزام خواهند شد.
وي با تأکيد بر اين که مجموعه شهرداري تهران با عشق و علاقه به ائمه اطهار در کنار شما به خدمات‌رساني به زائرين خواهد پرداخت، گفت: با افتخار به زائران شهرهاي نجف اشرف و کربلاي معلا خدمات‌رساني خواهيم کرد.
استاندار نجف اشرف نيز در اين ديدار ضمن ابراز خوشحالي از حضور در تهران بر استفاده از تجربيات مجموعه شهرداري تهران تأکيد کرد و گفت: ما به دور جديدي از روابط خوب با تهران که شهر ريشه‌داري است واردشده‌ايم و مشتاقانه به دنبال استفاده از تجربيات مجموعه شهرداري تهران در زمينه‌هاي مختلف هستيم.
جواد حسين الياسري با اشاره به بحران اقتصادي در عراق و مشکلات آنان در خدمات‌رساني به مردم و زائرين اظهار کرد: متأسفانه اکنون بامشکلاتي در خدمات‌رساني در نجف و کربلاي معلا رو به رو هستيم. بنابراين با توجه به نيت خالصانه شما در خدمات‌رساني به زائرين از شما در اين زمينه کمک مي‌خواهيم تا تحولي جدي در اين شهر با همکاري شهرداري تهران ايجاد شود.
استاندار نجف به همکاري‌هاي خوب شهرداري تهران در خدمات‌رساني به زائرين در سال گذشته اشاره داشت و گفت: امسال نيز از شهرداري تهران تقاضا داريم که همچون سال گذشته با شهر نجف همکاري‌اش را ادامه دهد و اميدواريم اين همکاري‌ها تا بهبود وضع کنوني شهر نجف مستمر باشد.
الياسري ضمن ابراز خوشحالي از حضور در تهران و عزم جدي شهرداري تهران در خدمات‌رساني به زائرين در نجف و کربلاي معلا گفت: ما در خدمات‌رساني به زائرين حضرت علي (ع) و امام حسين (ع) نياز تلاش مضاعفي داريم و در اين راستا از شما تقاضاي کمک داريم.
وي در ادامه اظهار داشت: ما آمادگي داريم که در موضوعات مختلف با شهرداري تهران تفاهم‌نامه همکاري امضا کنيم و از اين موضوع استقبال مي‌کنيم. از مديريت شهري تهران نيز در زمينه‌هاي مختلف کمک مي‌خواهيم.
براساس اين گزارش استاندار نجف و هيات همراه به همراه مجتبي عبداللهي از ميدان مرکزي ميوه وتره بار شهرداري تهران، مجموعه آراد کوه، سايت بازيافت و نيروگاه زباله‌سوز بازديد و از نزديک با روند فعاليت‌هاي اين حوزه‌ها آشنا شدند. در ادامه بازديدهايشان نيز با حضور در بهشت‌زهرا (س) و مرقد مطهر بنيان‌گذار کبير انقلاب اسلامي امام خميني (ره) به مقام شامخ ايشان اداي احترام کردند.
استاندار نجف و هيات همراه در مدت اقامت خود در تهران از ساير پروژه‌هاي شهري نيز براي کسب تجارب و الگوبرداري بازديد خواهند کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن