تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812721956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلر اول لیگ، پربحث‌ترین بازیکن این روزها ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گلر اول لیگ، پربحث‌ترین بازیکن این روزها
بازی های انجام شده در هفته دهم لیگ برتر تغییراتی را در عنوان بهترین دروازه بان لیگ ایجاد کرد و دروازه بان برزیلی استقلال خوزستان اکنون عنوان صدرنشین را یدک می کشد.

به گزارش "ورزش سه"، رد و بدل شدن هشت گل در بازی تیم های تراکتورسازی و ذوب آهن باعث ایجاد روند رو به افول در عملکرد دو نفر از بهترین دروازه بانان لیگ تا پایان هفته نهم شد.
فرناندو ده خسوس؛ اول – 3 امتیاز



پربحث ترین بازیکن این روزهای لیگ برتر، به طور یقین دروازه بان برزیلی استقلال خوزستان است، دروازه بانی که هم با عملکرد فوق العاده نام خود را بر سرزبان ها انداخت و هم با مسایل مربوط به دعای درون دروازه! خسوس با کلین شیت در 6 بازی توانسته است مشترکا به همراه دروازه بان ذوب اهن این عنوان را به نام خود بزند و از طرف دیگر وی با دریافت تنها 4 گل، کمترین گل را در میان دروازه بانان حاضر در لیگ برتر دریافت کرده است و طبیعتا بیشترین میانگین زمانی گل خورده را به نام خود ثبت کرده است، وی میانگین 225 دقیقه را به ازای هر گل خورده برای خود ثبت کرده است. البته خسوس یک پاس گل نیز در برابر پرسپولیسی ها ایجاد کرده است که آن نیز یک امتیاز برای او آورده است. گئورگ گئورگیف، رشید مظاهری، سرگئی پاشنکو؛ دوم – 1.5 امتیاز



دروازه بان گسترش فولادی ها نیز یکی از بهترین عملکردها را در بین گلرهای دیگر دارد، وی که در 8 بازی برای تیمش به میدان رفته است تنها 4 بار دروازه خود را بازشده دید و در 5 بازی نیز موفق به کلین شیت شد. وی میانگین 180 دقیقه را به ازای هر گل خورده برای خود ثبت کرده است.





گلر ذوبی ها نیز که تا قبل از بازی آخر تیمش، در صدر این جدول می درخشید با 4 گلی که در بازی برابر تراکتوری ها دریافت کرد هم نام خود را از صدر پایین آورد و تعداد گل های خورده خود را به عدد 7 رساند و با این بازی وی متوسط زمانی بسته نگه داشتن دروازه خود را به عدد 128.5 تقلیل داد.





دروازه بان مولداویایی ملوانی ها بعد از بازی های درخشانی که پس از حضور مجدد در دروازه انزلی چی ها از خود نشان داد و در چهار بازی پیاپی دروازه خود را بسته نگه داشت در بازی حساس تیمش در مقابل پرسپولیس علی رغم نمایش ویژه ای که برای تیمش داشت دو بار اسیر مهاجمان این تیم شد، وی که در 6 بازی برای بندرنشینان به بازی رفت و تنها سه بار دروازه خود را باز شده دید و معدل زمانی بسته نگه داشتن دروازه خود را به 180 دقیقه رسانده است.
حامد فلاح زاده؛ سوم 0 امتیاز



دروازه بان موفق سایپایی ها نیز که بازی اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داد در 7 بازی از دیدارهای تیمش به میدان رفت و علی رغم بسته نگه داشتن دروازه تیمش در سه بازی، پنج بار نیز توپ را درون دروازه خود دید، فلاح زاده در حال حاضر زمان بسته نگه داشتن دروازه خود را در عدد 126 دقیقه رسانده است.
جدول فرعی؛ دروازه بانان حاضر در کمتر از 60 درصد بازی ها البته دروازه بانانی که در کمتر از 60 درصد بازی های تیم شان حضور داشته اند در جدول فرعی لیگ قرار می گیرند، در صدر این دروازه بان ها وحید شیخ ویسی دروازه بان نفتی ها حضور دارد که در دو بازی از پنج دیداری که درون دروازه تیمش قرار گرفته موفق به کلین شیت شده است و پس از او نیز علی محمد رمضانیان از راه آهن، رادکو زودکوویچ از سایپا، داود نوشی صوفیانی از گسترش فولاد، سیدحسین حسینی، علیرضا بیرانوند و ایمان صادقی قرار دارند.


طریقه امتیاز دادن به دروازه بان های لیگ برتر بدینگونه است که در جدول اصلی دروازه بان هایی که حداقل در 60 درصد بازی های تیم شان حضور داشته باشند قرار می گیرند، آنها بابت هر گل خورده نیم امتیاز منفی دریافت می کنند و بابت هر کلین شیت نیم امتیاز مثبت و هر مهار ضربه پنالتی نیز یک امتیاز مثبت را به نام خود می زنند.



ارسال به تلگرام


16:29  1394/08/06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن