تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819252124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افخم: ظریف در نشست وین شرکت می‌ کند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: افخم: ظریف در نشست وین شرکت می‌ کند


سخنگوی وزارت امور خارجه با تایید دعوت به عمل آمده از ایران برای شرکت در اجلاس یک روزه وین اتریش درباره سوریه گفت: وزیر امور خارجه ایران در این اجلاس که روز جمعه خواهد بود؛ شرکت می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبربه نقل از خبرگزاری صدا وسیما، افخم با بیان اینکه محمد جواد ظریف و سرگئی لاوروف وزیران امور خارجه ایران و روسیه عصر دیروز (سه ‌شنبه) و امروز (چهارشنبه) در خصوص اوضاع منطقه و موضوع سوریه گفتگو کردند؛ افزود: اجلاس  آینده در وین اتریش در خصوص بحران سوریه محور گفتگو‌های دیروز وزرای خارجه دو کشور بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین گفت: در اجلاس یک روزه وین که درباره سوریه برگزار می شود، وزرای امور خارجه روسیه، آمریکا و چندین کشور اروپایی و عربی شرکت خواهند کرد.

هتل امپریال وین میزبان دومین دور نشست سوریه است

هتل امپریال وین دومین بار میزبان نشست سوریه خواهد بود و وزرای خارجه کشورهای مختلف تصمیم دارند از فردا در باره بحران سوریه و یافتن راه حلی  گفت وگو کنند.

جان کری وزیر خارجه آمریکا پنجشنبه وارد وین می شود و قرار است از فردا دیدارهایی بین کری و نمایندگان دیگر کشورها در هتل امپریال وین انجام شود.

به گفته مقامات آگاه سفارتخانه های مختلف در وین، برخی از وزرای خارجه شرکت کننده دراین اجلاس از فردا  وارد وین می شوند.

وزرای خارجه مصر و اردن و همچنین چند کشور اروپایی نیز در اجلاس جمعه شرکت دارند.

نخستین دور نشست وین درباره سوریه جمعه هفته گذشته در هتل امپریال وین با حضور وزرای خارجه امریکا، روسیه، عربستان سعودی، ترکیه و اردن برگزار شد.

از نتایج این نشست یک روزه، وزیران خارجه شرکت کننده اطلاعات چندانی در اختیار خبرنگاران قرار ندادند و تنها اعلام کردند که فضای مذاکرات مثبت بوده و طرفین بر یافتن یک راه حل سیاسی تاکید کرده اند.


چهار شنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن