تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816675407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير عامل فرابورس در کنفرانس موندو ويزيونه لندن سخنراني مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۳۹ب.ظ)
مدير عامل فرابورس در کنفرانس موندو ويزيونه لندن سخنراني مي کند موج - مدير عامل فرابورس ايران، 12 نوامبر در پنل تخصصي کنفرانس موندو ويزيونه لندن سخنراني خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مديران عامل بورس‌هاي کشورهاي منطقه خاورميانه براي نخستين بار در پنل «بازگشايي بازارهاي خاورميانه» که 12 نوامبر 2015 و در جريان برگزاري کنفرانس موندو ويزيونه با موضوع فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري خارجي در لندن برگزار مي‌شود، گرد هم مي‌آيند.
امير هاموني، مدير عامل فرابورس ايران، که از جمله سخنرانان اين پنل تخصصي خواهد بود، پيرامون استراتژي‌هاي فرابورس براي جذب سرمايه‌گذاران خارجي در ادغام و تمليک، صکوک و بازار دارايي فکري سخنراني خواهد کرد.
طبق اين گزارش، اسکيتي مدير عامل موندو ويزيونه برگزاري پنل خاورميانه را در راستاي علاقه رو به رشد براي ورود به بازارهاي سرمايه ايران و ترکيه به عنوان فرصت بزرگ بعدي براي سرمايه گذاران جهاني عنوان کرد و از حضور مديرعامل فرابورس ايران و مديران عامل بورس تهران، بازار مشتقات بورس استانبول و بورس کالا و طلاي دبي در اين پنل خبر داد که درباره فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري براي سرمايه‌گذاران، موسسات بانکداري، حسابرسان و تامين‌کنندگان تکنولوژي بحث خواهند کرد.
گفتني است، هاموني پيش از اين با بيان اينکه اقدامات لازم براي حضور سرمايه‌گذاران خارجي در فرابورس ايران انجام گرفته و سناريوي پساتحريم فرابورس ايران نيز طراحي شده است، گفته بود: سرمايه‌گذاران خارجي در وهله اول در بازار خرد وارد نخواهند شد و ورود آنها را در بازار سرمايه به صورت بلوکي و مديريتي يا به عبارتي ادغام و تمليک سرمايه‌گذاري‌ها شاهد خواهيم بود که بازار سوم فرابورس ايران مي‌تواند براي اين دسته از سرمايه‌گذاران جذاب باشد و اگر سرمايه‌گذاران خارجي پروژه‌اي را مد نظر داشته باشند مي‌توان با ليست کردن پروژه‌ها به صورت صندوق پروژه يا صندوق زمين و ساختمان اقدام کرد.
به گفته وي، با توجه به آشنايي سرمايه‌گذاران معتبر خارجي با ابزارهاي مالي اسلامي و جذابيت‌هاي ويژه آن، برنامه‌هاي عملياتي براي توسعه بازار صکوک در فرابورس ايران آغاز شده است و علاوه بر اين در زمينه انتقال تکنولوژي، دو نوع فعاليت قابل انجام است؛ اول اينکه سرمايه‌گذاران خارجي تمايل به سرمايه‌گذاري بر روي ايده‌ها، اختراعات و طرح‌هاي صنعتي ايراني دارند و مخترعين ايراني نيز بازار خارجي را براي مشارکت و کمک به تجاري سازي مهيا مي‌بينند و دسته دوم مواردي است که صنعتگران وسرمايه‌داران ايراني تمايل به استفاده از تکنولوژي خارجي، اخذ ليسانس‌هاي فناوري و يا ليسانس‌هاي علامت تجاري و برند خارجي دارند که در هر دو مورد زيرساخت‌هاي لازم و فضاي انجام اين‌گونه معاملات بين طرف ايراني و خارجي در بازار دارايي فکري فراهم است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن