تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815361669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح خط توليد پنير باف 520 گرمي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۱۷ب.ظ)
براي نخستين بار در جنوب کشور؛ افتتاح خط توليد پنير باف 520 گرمي موج - معاون بهبود توليدات دامي وزارت جهاد کشاورزي بر انتخاب، اصلاح و تکثير بهترين نژادهاي دام و طيور مورد نياز در کشور تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، رکني در بازديد از خط توليد پنير باف 520 گرمي در شرکت شير پگاه فارس که براي نخستين بار در جنوب کشور افتتاح مي‌شود، حفظ ذخاير ژنتيکي و اصلاح نژاد دام و طيور کشور، تغيير در ترکيب جمعيت دام‌ها در جهت کاهش جمعيت دام‌هاي کم‌بازده و افزايش دام‌هاي پربازده و اصلاح ساختارهاي مديريتي واحدهاي پرورشي و بهسازي و نوسازي جايگاه، تأسيسات و تجهيزات دامداري‌ها و مرغداري‌ها را از سياست‌هاي معاونت امور دام برشمرد.
وي تلاش در حفظ و توسعه سرمايه‌گذاري‌هاي موجود در جهت ارتقاي بهره‌وري در واحدهاي فعال و فعال‌سازي واحدهاي نيمه‌فعال و راکد، ارتقاي کيفيت علوفه‌هاي رايج و بهره‌برداري از منابع علوفه‌اي جديد، پسماندها و بقاياي زراعي و صنعتي در تغذيه دام، برنامه‌ريزي در تأمين خوراک مورد نياز جمعيت دام و طيور از طريق منابع داخلي، تلاش در ارتقاي سطح دانش فني و تکنولوژي نوين صنعت خوراک دام و ماشين‌آلات مربوطه از طريق نوآوري‌هاي علمي و واردات توسط بخش‌هاي غيردولتي و پيگيري تأمين منابع مالي، تسهيلات بانکي، بيمه و ساير خدمات حمايتي را از ديگر سياست‌هاي اين معاونت برشمرد.
معاون بهبود توليدات دامي وزارت جهاد کشاورزي، وظايف اساسي اين معاونت را ايجاد مؤسسه‌هاي نمونه براي دامپروري و پرورش طيور به منظور ادامه روش‌هاي دامداري و مرغداري نوين، انجام تحقيقات مربوط به دامپروري و ارائه طرق حل مشکلات با توجه به تحقيقات و بررسي‌هاي به عمل آمده و ايجاد کارخانه نمونه لبنيات و جوجه‌کشي و انجام ساير اقدامات لازم براي بهبود صنايع لبني و پرورش طيور دانست.
وي يادآور شد: امروز با سياست اتخاذ شده در بحث واردات، قيمت نهاده‌ها با کاهش قيمت همراه بوده که سبب کمک به توسعه دامپروري در کشور شده است.
قاسمي رييس سازمان جهاد کشاورزي استان فارس نيز در اين بازديد گفت: عزم سازمان بر حمايت از مجتمع‌هاي کشاورزي و دامپروري است زيرا اين مجتمع‌ها مي‌توانند براي ساير بخش‌ها پشتيبان و کمک باشند.
وي افزود: اين مجتمع با پتانسيل‌هاي بسيار خوبي که دارد، مي‌تواند در بخش صادرات بسيار فعال عمل کند.
در اين بازديد شجاعي مدير عامل مجتمع کشت و صنعت پگاه فارس نيز گفت: اين مجتمع داراي 5580 رأس گاو شامل 2200 رأس دوشا، 680 رأس گوساله زير 3 ماه، 200 گوساله نر پرواري و 2500 مولد است.
وي به ارائه توضيحات کامل در خصوص فعاليت‌هاي صورت گرفته توسط اين مجتمع پرداخت.
گفتني است؛ خط توليد پنير باف 520 گرمي در شرکت شير پگاه فارس براي نخستين بار در جنوب کشور با هزينه‌اي بالغ بر 36 ميليارد ريال و توليد 6000 پاکت در ساعت افتتاح و به بهره‌برداري رسيد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن