تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803019491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشخيص بهنگام و درمان موثر با ساخت پژوهشکده پستان/ شهرداري به ساخت بيمارستان سلول درماني متعهد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۱۳ب.ظ)
رييس جهاد دانشگاهي اعلام کرد: تشخيص بهنگام و درمان موثر با ساخت پژوهشکده پستان/ شهرداري به ساخت بيمارستان سلول درماني متعهد است موج - رييس جهاد دانشگاهي در خصوص ساخت بيمارستان سلول درماني رويان نيز توضيح داد: اين ساختمان در مراحل ساخت ابتدايي و پايه ريزي قسمت هاي زيرزمين است اما به دليل مشکلات مالي که شهرداري با آن مواجه است، بر اساس زمانبندي که شهرداري قول آن را داده بود، مراحل ساخت اين بيمارستان پيش نمي رود که اميدواريم مشکلات به زودي برطرف شود.
به گزارش خبرنگار موج، حميدرضا طيبي در حاشيه هشتمين کنگره سراسري و اولين کنگره بين المللي سرطان سينه به خبرنگاران گفت: سرطان سينه، زنان را به عنوان کانون خانواده و جامعه هدف قرار مي دهد و اگر اين کانون مورد تهديد جدي قرار گيرد، جامعه نيز مورد تهديد واقع شده و با مشکلاتي جدي مواجه مي شود.
وي افزود: همچنين سن سرطان سينه در کشور بسيار پايين است و حتي دختران جوان را نيز مورد هدف قرار مي دهد و آسيب هاي جدي براي آنها فراهم مي کند؛ بنابراين جهاد دانشگاهي وظيفه ملي خود مي داند که در زمينه تشخيص و درمان به موقع سرطان سينه حداکثر تلاش خود را انجام دهد.
طيبي با بيان اينکه جهاد دانشگاهي سرمايه گذاري زيادي در اين زمينه انجام داده است، افزود: در همين راستا سرمايه گذاري زيادي در زمينه توسعه زيرساخت هاي فيزيکي پژوهشکده سرطان صورت گرفته و ساختمان بزرگي براي توسعه اين مجموعه در نظر گرفته شده که اميدواريم تا پايان امسال مراحل ساخت آن به پايان برسد.
طيبي افزود: درصدد تهيه منابع براي تجهيز اين ساختمان هستيم و با سازمان هايي که داراي منابع مالي خوبي هستند براي کمک در زمينه تجهيز اين مجموعه مذاکراتي را انجام داده ايم.
رييس جهاد دانشگاهي اظهار کرد: در زمينه جذب نيروي انساني لازم براي اين مجموعه طي دو سال اخير گروه هاي پژوهشي لازم ايجاد و کارشناسان و محققان مرتبط با اين بيماري در اين مجموعه جذب شده اند و برنامه هاي کوتاه مدت و ميان مدت مناسبي براي توسعه فعاليت هاي پژوهشي در اين زمينه در نظر گرفته شده است.
وي تاکيد کرد: جهاد دانشگاهي وظيفه خود مي داند که حداکثر حمايت را براي توسعه فعاليت هاي پژوهشکده و ارائه خدمات بيشتري به زنان کشور انجام دهد اما با اين حال در زمينه تجهيزات با مشکلاتي مواجه هستيم که مذاکرات در زمينه افزايش بودجه جهاد دانشگاهي و رديف بودجه پژوهشکده سرطان سينه اين نهاد صورت گرفته است.
رييس جهاد دانشگاهي در ادامه در مورد ساخت بيمارستان سلول درماني رويان نيز توضيح داد: اين ساختمان در مراحل ساخت ابتدايي و پايه ريزي قسمت هاي زيرزمين است اما به دليل مشکلات مالي که شهرداري با آن مواجه است، بر اساس زمانبندي که شهرداري قول آن را داده بود، مراحل ساخت اين بيمارستان پيش نمي رود که اميدواريم مشکلات به زودي برطرف شود.
هشتمين کنگره سراسري و اولين کنگره بين المللي سرطان سينه امروز (ششم آبان ماه) در مرکز همايش هاي کتابخانه ملي با حضور جمعي از متخصصان داخلي و خارجي آغاز به کار کرد.
اين همايش هشتم آبان پايان مي يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن