تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804829697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام حسين با قيام خود جامعه اسلامي را از انحراف و گمراهي نجات داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۴۴ب.ظ)
حجت الاسلام والمسلمين نظري منفرد: امام حسين با قيام خود جامعه اسلامي را از انحراف و گمراهي نجات داد موج - قم - اين استاد حوزه گفت: اباعبدالله (ع) با قيام خود، جامعه اسلامي را از انحراف و گمراهي صد درصد که به وسيله حزب بني اميه ايجاد شده بود، نجات داد و به همه مردم فهماندکه بايد با ظلم به مبارزه برخواست و با ذلت و خواري مقابله کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، حجت الاسلام و المسلمين نظري منفرد در مراسم شهادت حضرت اباعبدالله الحسين(ع) که با حضور آيت الله حسيني بوشهري مدير حوزه هاي علميه کشور، روحانيون و مردم ولايت مدار در بيت مرحوم آيت الله بروجرودي برگزار شد، با بيان اينکه هدف امام حسين(ع) از قيام کربلا، احياء دين پيامبرخاتم(ص) و اسلام ناب بوده است، گفت: آن حضرت با اين قيام دين را از خطري بزرگ يعني سقوط حتمي نجات داد.
وي افزود: امام با اين حرکت خود درس عزت، شجاعت، استقامت و روحيه خود باوري به مردم آموخت و زمينه را براي حکومتي جهاني آماده کرد.
حجت الاسلام و المسلمين علي نظري منفرد گفت: اباعبدالله (ع) با قيام خود، جامعه اسلامي را از انحراف و گمراهي صد در صد که به وسيله حزب بني اميه ايجاد شده بود، نجات داد و به همه مردم فهماندکه بايد با ظلم به مبارزه برخواست و با ذلت و خواري مقابله کرد.
وي خاطرنشان ساخت: امام حسين (ع) در اين حرکت، جهالت در جامعه را از بين برد و نقش محوري در ادامه حيات اسلام و تربيت فقه جعفري(ع) ايفا کرد.
اين استاد حوزه تصريح کرد: ابا عبدالله (ع) سبب شد نقشه هاي دشمن و حزب بني اميه براي از بين بردن اسلام و دين از بين رفته و با اين قيام در مقابل تفسير به رأي آنان ايستاد و در نطفه خفه کرد.
وي گفت: امام سوم شيعيان(ع) با شهادت مظلومانه خود دودمان بني اميه را در تاريخ براي ابد در هم پيچيد و تنها چيزي که از اين قوم ظالم در اذهان مردم تا ابد باقي ماند، جنايت فجيع آنان همانند بريدن سر، مثله کردن بدن شهدا، آتش زدن خيمه ها، کشتن طفل شش ماه، بستن آب بر روي عزيزترين فرزند رسول خدا و... بوده است.
حجت الاسلام و المسلمين نظري منفرد گفت: حزب بني اميه، براي در امان ماندن از قيام هاي بعد از حادثه عاشورا، به هيچ کس رحم نمي کرد و هر تشکيلاتي را که مخالف حزب خود مي ديد، دوست يا دشمن به وضع فجيعي از بين مي برد.
وي گفت: اين حزب هنگامي که براي برپايي حکومت و ادامه دولت خود، فرزندان رسول خاتم(ص) را به شهادت مي رساند، قطعا نمي تواند مخالفت هاي ريز و درشت را تحمل کرده و آنان را ناديده بگيرد؛ اگرچه آنان دوستان ديروز اين حزب به شمار رفته و براي تحقق اهداف پليد حزب بني اميه تلاش زياد کرده باشند.
اين استاد حوزه در پايان خاطرنشان ساخت: دستگاه بني اميه براي ادامه حيات خود هزينه هاي سنگيني را پرداخت تا جايي که بسياري از رؤساي قبايل را براي کشتن پيام آور خون و قيام همراهي کرد و آنان را با کيسه هاي پر از پول و دينا فريب داد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن