تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804314858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع اسلامیان از کارلوس کی‌روش


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دفاع اسلامیان از کارلوس کی‌روش




اسلامیان نایب رییس فدراسیون فوتبال از اختلاف پیش اومده بین کروش و مسئواین سابق فدراسیون فوتبال می گوید.





خبر آنلاین: در فدراسیون و تیم ملی چه خبر است؟ این اولین سوالی است که مردم این روزها بعد از شفاف سازی کروش درباره اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال، می پرسند. سرمربی تیم ملی فاش کرد که پرونده های تیم ملی در کمیته اخلاق، کار اسدی بوده است. این بحث ها باعث شد تا محمود اسلامیان نایب رئیس اول فدراسیون و مدیر تیم ملی هم به حرف بیاید و در این باره به خبرآنلاین چیزهایی بگوید.

آقای اسلامیان درباره وضعیت این روزهای تیم ملی حرف بزنیم. اینکه گویا آرامش هنوز بازنگشته و بحث های حاشیه ای همچنان ادامه دارد.

والا من دهها بار در مصاحبه هایم این موضوع را اعلام کرده ام. صعود تیم ملی به جام جهانی همه مسئولان و مردم ایران را شاد می کند. این که دیگر ادعا نیست. مردم روی صعود تیم ملی حساسیت زیادی دارند. خب ما در این راه یکسری مشکلات داریم. به هر حال با محدودیت های مالی و امکاناتی و تدارکاتی روبرو هستیم و الان دیگر زمان آن نیست که مشکل دیگری برای تیم ملی درست شود.

الان صدا و سیما پول حق پخش را نمی دهند. شما می دانید این چه رقم بزرگی برای سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است؟

فدراسیون عربستان سالانه 120 میلیون دلار حق پخش می گیرد، یعنی رقمی نزدیک به 400 میلیارد تومان. اما صدا و سیما پول قراردادی را که با ما بسته، نمی دهد. وقتی این منابع مالی قطع شده، ما باید چکار کنیم؟

پس پول حق پخش را به طور کلی نخواهند داد؟

صدا و سیما هم خودش مشکلات بودجه و امکانات دارد. همین پول حق پخش، تاثیر زیادی در وضعیت باشگاهها دارد. شما ببیند الان دو باشگاه بزرگ پایتخت بلاتکلیف هستند. شما ببیند چقدر تماشاگر به استادیوم می آید. اینها پیام دارد. مردم از بلاتکلیفی این دو تیم خسته شده اند. از نبود امکانات خسته شده اند. در این اوضاع درست است که من اسلامیان هر روز برای تیم ملی یک مسئله درست کنم؟ کروش یک مربی حرفه ای است. همه دنیا برایش احترام قایل هستند. ما مشکلات کمبود بودجه داریم. کروش یک بار تیم ملی را به جام جهانی برده. الان هم عزمش را جزم کرده تا دوباره این کار را کند. خواهشم از مسئولان این است که همراهی کنند. هر روز برای تیم ملی مشکل درست نکنند. صعود ما در این حالت سخت تر خواهد بود. به صورت عادی شرایط سخت است، بدترش نکنیم. آنموقع باید جواب مردم را چه بدهیم؟ چرا مدام یکی را در این فوتبال دراز می کنیم؟ دراز کردن آدم ها کار راحتی است. الان تمام ما مقصر هستیم. از صدا و سیما بگیرید تا همه. مسئولان دیگری هم هستند که برای تیم ملی مشکل درست می کنند. وقتی به مربی تیم ملی اتهام رشوه می زنی، معلوم است که باید از خودش دفاع کند و جواب تان را بدهد.

نقش فدارسیون در این بحث ها چیست؟ چرا یک بار جلوی این بحث ها گرفته نمی شود و یا اگر مشکلی بوده، حل نشده؟

مشکل این است که وقتی آدم ها مسئولیت ندارد، یک فرد عادی به حساب می آیند و این شکلی مصاحبه می کنند. خیلی بد است آدمی که اسم خودش را مسلمان گذاشته، اینقدر به دیگران اتهام می زند. چرا اینطوری یک میهمان را مورد آماج و حملات قرار می دهند؟ ما باید به همه دنیا درس اخلاق بدهیم آنوقت این رفتارها را می کنیم. چرا راحت آبروی آدم ها و آبروی کروش را می بریم؟ آقای کفاشیان با آنها موافق نبود و از فدراسیون رفتند و حالا آزادانه مدام مصاحبه می کنند. ما به جای تسویه حساب باید کمک کنیم تا تیم ملی پیشرفت کند. نه تنها کمک نمی کنیم چوب هم لای چرخ تیم ملی می گذاریم؟!

شما نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال هستید. آقای کروش دوشنبه شب در برنامه 90 خیلی شفاف گفت که اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال پشت پرده همه این مشکلات است. شما واکنش تان چست؟

من هم مثل علی پروین شب ها زود می خوابم.(خنده) برنامه 90 شب ها دیر پخش می شود و من نمی توانم آن را ببینم.

آقای اسدی هم واکنش نشان داد و کروش را به مناظره دعوت کرد.

والا من اصلا نمی دانم ماجرا چیست ولی هر چه هست به ضرر فوتبال ماست. من تا به حال ندیده ام در دنیا دبیر کل فدراسیون سرمربی کشور را به مناظره دعوت کند!

شما به هر حال نفر دوم فدراسیون هستید. واکنش تان به این اتفاقات چیست؟

نمی دانم چه بگویم. لابد کروش بابت حرف هایی که زده، اسنادی هم دارد. من نمی دانم چه بگویم جز اینکه به خاطر این وضعیت متاسفم. انگار هر چقدر تلاش می کنیم، نتیجه ای ندارد. هرکس دارد کار خودش را می کند و این به فوتبال ملی ما ضربه می زند. فقط امیدوارم دیگر تکرار نشود

قبول دارید برای فدراسیون فوتبال این اتفاقات جالب نیست؟

اسدی از روز اول منتقد سرسخت کروش بود. او به جلسات کفاشیان نمی رود و کفاشیان به جلساتی که اسدی می گذارد، نمی رود. پیداست اسدی که از طرف فرد دیگری انتخاب شده، با سیاست های فعلی فدراسیون مشکل دارد. الان هم که او و کروش دوباره جلوی هم ایستاده اند.
شاید ریشه این بحث ها در جای دیگر باشد. متاسفانه در کشور ما از بچگی یکسری چیزها را یاد نمی دهند. مشکل ما این است که در دوران ابتدایی، با مهارت های زندگی آشنا نمی شویم و وقتی بزرگ می شویم، به مشکل می خوریم. فکر می کنم که همه چیز با دعوا حل می شود. روحیه تعاملی نداریم. در کل نظر خاصی نسبت به این اتفاقات ندارم ولی به هر حال معتقدم باید از تیم ملی حمایت کنیم و کروش هم مورد حمایت مان باشد. من در این بحث ها دیدم که به کروش ناحقی شده است. قضیه آل اشپورت را مطرح کردند یا برخوردی که با دژاگه و سردار آزمون داشتند. هر عملی هم که یک عکس العمل دارد. همه اینها عمدتا به همان چیزی که اول بحث عرض کردم می رسد. اینکه از بچگی به ما یاد نمی دهند که حق و حقوق دیگران را رعایت کنیم و مهارت های زندگی را یاد بگیریم. متاسفانه ما اینطوری بزرگ می شویم. آقای کفاشیان هم واقعا دارد تلاش می کند و از یکسری اصول، تبعیت می کند.

کروش افشا کرد که حتی مارکار آقاجانیان هم به کمیته اخلاق دعوت شده است. آقای اسدی گویا نامه داده که چرا ایشان گفته اند زمین چمن کمپ خوب نیست! این مسئله اصلا ارزش دعوت مربی تیم ملی را به کمیته اخلاق دارد؟

شما خودتان مسایل را می دانید و من هم می دانم. بنده نایب رئیس فدراسیون فوتبال هستم و مسئولیت اجرایی ندارم ولی حداقل شاهد این هستم که کفاشیان دارد تلاش می کند. به نظر من ورزش کشور و مسئولان باید به این نتیجه برسند که مسئولیت ساده ای ندارند. ما یک مربی خوب استخدام کرده ایم و باید از او حمایت کنیم. این بگو مگوها و برخوردها در قبال تیم ملی، نتیجه ای ندارد.

حرف خاصی مانده که بگوئید؟

خواهشم از مسئولان بزرگ کشور این است که از تیم ملی حمایت کنند. فکر می کنم در این شرایط ما نیاز به یک واکاوی در فوتبال داریم. شرایط فوتبال ما اصلا خوب نیست و نیاز به یک واکاوی علمی دارد. رقبا در حال پیشرفت هستند و ما مشغول دعوا. حال استقلال و پرسپولیس هم اینطوری است. همین استقلالی که می برد، قطعا با توجه به شرایط مالی و امکاناتش، در آینده به مشکل می خورد. ما باید برای این دو باشگاه فکر اساسی کنیم. من پیشنهادم به مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون این است که بیائیم با همدلی و با اجرای یک سمینار، بحث کنیم که چرا فوتبال ما دارد به این سمت می رود؟ باید یک تصویر روشنی از فوتبال مان بدهیم و سپس راهکار بدهیم که چطور مشکلات حل شود. وگرنه باید هر روز شاهد افول بیشتر فوتبال باشیم.






تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن