تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819185247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گریه بازیکنان استقلال اهواز در رختکن ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گریه بازیکنان استقلال اهواز در رختکن
بازیکن استقلال اهواز می‌گوید مشکلات بسیار زیادی که این تیم دارد باعث می‌شود آنها نتوانند نتایج دلخواهشان را کسب کنند.

به گزارش "ورزش سه"، محمد اسماعیل‌نظری در مورد شکست در دربی خوزستان گفت: هر بازی که به زمین می‌رویم چه دربی باشد، چه غیردربی انگیزه‌مان بالا است. به هر حال آبروی فوتبالی ما در خطر است و تیم مشکلات زیادی دارد و این مشکلات کلا تیم ما را از هم می‌پاشاند. ما دیروز در بازی مقابل استقلال‌خوزستان دقیقه 11 گل دریافت کردیم و تا دقیقه 30 بازی 3 ـ صفر عقب بودیم. قبل از بازی همه بچه‌ها با هم صحبت می‌کردیم و می‌گفتیم درست است که مشکلات مالی زیادی داریم اما باید از آبروی خودمان دفاع کنیم اما تا وارد زمین شدیم، اتفاقات بدی افتاد و وقتی تمرکز یکی، دو نفر به هم بریزد، همه بازیکنان تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

او در مورد تغییرات در کادرفنی ادامه داد: در حال حاضر بجای بختیاری‌زاده، حنطه را آورند. باید بگویم اگر به جای حنطه فرگوسن را بیاورند به دلیل مشکلات زیادی که داریم، تغییرات صورت گرفته تاثیری نمی‌گذارد.

این بازیکن در مورد مشکلات مالی عدیده‌شان نظرش را اینگونه بیان کرد: هنگامی که آقای جهانداری به عنوان مدیرعامل به این تیم آمد، به ما گفتند در بانک کشاورزی حساب باز کنید تا 10درصد از پول‌هایتان را بریزیم که تا الان هم نریخته‌اند. در اردوی احمدآباد کارون یعقوبی، قائم مقام سابق باشگاه به ما گفت چک‌هایتان این هفته پاس می‌شود. درست یک ماه از آن قضیه می‌گذرد هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

بچه‌های ما دلسرد شده‌اند برای مثال برای اجاره خانه آشوبی چک داده بودند که چکش برگشت خورده. کم مانده بود بچه‌های ما بعد از بازی دیروز در رختکن گریه کنند. عادل کلاه‌کج مصاحبه کرده و حرف‌های قشنگی زده بود. او راه‌آهن را مثال زد که پارسال با شرایط سخت در لیگ‌برتر ماند. ما 20 بازی پیش رو داریم اگر شرایط درست شود، قطعا می‌توانیم در لیگ‌برتر بمانیم زیرا از لحاظ مهره چیزی کم نداریم.

وی در همین‌باره ادامه داد: مسوولان امتیاز تیم کهکیلویه بویراحمد را که نخریده‌اند، امتیاز این تیم مال فولادنوین بوده. اگر می‌دانستند شرایط اینگونه است اجازه می‌دادند نفت آبادان یا یک تیم دیگر خوزستانی این امتیاز را بخرد. به هر صورت استقلال اهواز این تیم را گرفت. خیلی ها می‌گویند به خاطر اینکه ما بدنسازی مناسبی انجام ندادیم مشکل داریم ولی باید بگویم زیاد ربطی به این قضیه ندارد و انرژی منفی در تیم ما زیاد است.

اسماعیل نظری در مورد ناراحتی هواداران استقلال اهواز می‌گوید: مردم ناراحت این تیم هستند، استقلال اهواز تیم کوچکی نبوده. باور کنید هر بار که بیرون می‌ روم شرمنده مردم می‌ شوم آنها مدام از من سوال می‌کنند چرا وضعیت به این شکل است؟ آنها دقیقا نمی‌دانند که چه اتفاقاتی در تیم ما در حال رخ دادن است.

استقلال اهواز

ارسال به تلگرام


09:41  1394/08/06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن